Inderdaad, zelfs in t Engels.Hier staat dat de Vredestein Quatrac 3 voldoet om als winterband te worden aangemerkt:
Helaas staat er niet bij dat t ook een volwaardige zomerband is.
Inderdaad, zelfs in t Engels.Hier staat dat de Vredestein Quatrac 3 voldoet om als winterband te worden aangemerkt:
grappig, dat zijn exact de banden die ik had gekocht, en die ik heb teruggestuurd. Daar kunnen namelijk geen sneeuwkettingen om.
blz 188 van je instructieboekje:Welke maat kan ik dan kopen?
Bij 14" hoe groot is de afwijking dan tov 15"?
Of het goedkoper of duurder is hangt af van (hoe courant) de maat (is). Een grote maat hoeft helemaal niet duurder te zijn dan een kleiner exemplaar.14" is natuurlijk altijd goedkoper dan 15". Bij 14" hoe groot is de afwijking dan tov 15"?
Of het goedkoper of duurder is hangt af van (hoe courant) de maat (is). Een grote maat hoeft helemaal niet duurder te zijn dan een kleiner exemplaar.
Tussen 185 en 195 en 205 zit telkens 10 euro verschil
Korterink levert me de Vredestein Snowtrac3Ik zit te twijfelen tussen de:
BRIDGESTONE 165/70R14 81T Blizzak LM-20
DUNLOP 165/70R14 81T SP Winter Response
Continental 165/70R14 81T ContiWinterContact TS 800
Komen allemaal goed uit testen, heb gekeken naar anwb en adac.
Maar ja wat nu.. Welke hmmm, jullie voorkeur? Zo ja waarom?
Ik heb inderdaad 185/60R14 met een ET-waarde van de stalen velg van 37 of 38. Dit ivm de mogelijkheid tot sneeuwkettingen. Op sterk aanraden van de dealer die wilde weten of ik ooit sneeuwkettingen ging gebruiken of niet. Heb ze nog nooit gebruikt, maar het zou balen zijn als je ze wel ooit moet gebruiken (wintersport) en dan kan het niet..