Het grote S3 levertijden topic

Racer01

Senior Member
Van waar ben jij? Hopelijk niet te dicht bij mij?:deuk: Anders rijden we bijna met dezelfde... Buiten dat ik de l&k versie heb natuurlijk..

Omgeving Rotterdam, valt mee dus ;) Moet zeggen dat het forum me erg heeft geholpen met de opties. Alleen spijt van het niet kiezen van de verkeersbord herkenning (ivm kunnen aanzetten van lane assist).

Gisteren is mijn superb geleverd en met spijt mijn passat 2012 achter gelaten. Maar het is een mooie vervanger. Vooral de 2.0 tdi dsg is geweldig. Voor de rest merk je wel wat materiaal en isolatieverschil t.o.v. mijn passat. En ook de juiste zitpositie heb ik nog niet gevonden. Leuke meevaller... ik had een led pack besteld. Omdat dit voor mj 2017 niet meer afzonderlijk kan besteld worden (min. Keyless extra), heb ik dit er extra bij gekregen. Zal binnen een paar dagen nog wat extra verslag brengen..

Jan A

Actief lid
Gisteren is mijn superb geleverd en met spijt mijn passat 2012 achter gelaten. Maar het is een mooie vervanger. Vooral de 2.0 tdi dsg is geweldig. Voor de rest merk je wel wat materiaal en isolatieverschil t.o.v. mijn passat. En ook de juiste zitpositie heb ik nog niet gevonden. Leuke meevaller... ik had een led pack besteld. Omdat dit voor mj 2017 niet meer afzonderlijk kan besteld worden (min. Keyless extra), heb ik dit er extra bij gekregen. Zal binnen een paar dagen nog wat extra verslag brengen..
Tegen de tijd dat ik de mijne heb, is de jouwe al bijna versleten

Mijn superb staat ondertussen bij de garage, en momenteel worden de laatste formaliteiten afgehandeld (nummerplaat aanvragen, keuring trekhaak, etc.)...

Volgende week zal hij dan eindelijk geleverd worden! 6 maanden levertijd zal dat dan zijn, zoals bij de meeste L&K's op dit forum.

1.6tdi in de passat t.o.v.2.0 tdi in superb.
Maar bij de testrit passat 2.0 en superb 2.0 viel dit ook op. Maar het valt mee hoor. Waar ik meer mee in zit is de afstelling van mijn stoel..

Kurtcl

Nieuw lid
Eindelijk is hij toegekomen bij de dealer. Mijn superb hb 1.4 150pk in business grey op 19" Phoenix velgen. Besteld tweede week van januari wordt afgeleverd volgende week woensdag

Wolfs

Lid
Volgende configuratie vorige week besteld... Levering voorlopig maart 2017! :sterretjes:

Skoda Superb Combi Style 1.6 TDI

Kleur

Lava blue

Bekleding
Black

Opties
- Pack Style Comfort
- Pack Style GPS
- Inklapbare trekhaak
- Canton sound system
- Elektrische opening en sluiting van de koffer met virtual pedal
- Kessy

dirkr

Senior Member
Eindelijk ook antwoord van de dealer dat hij is aangekomen. Natuurlijk net op vakantie dus zien voor volgende week een afspraa te maken. Eind februari besteld dus een goede 6 maanden wachten

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gisteren eindelijk mijn superb gaan ophalen. Ik denk dat iedereen het ondertussen al benadrukt heeft, maar eens je ermee rijdt vergeet je de levertijd volledig... Prachtige, comfortabele wagen en de L&K versie is enorm mooi afgewerkt!

Voorlopig absoluut geen klachten, alles werkt naar behoren. Zelfs de virtual pedal was van de eerste keer raak!

Als het goed is wordt mijn superb deze week besteld. De dealer gaf aan productie week ergens eind oktober. Maar ik lees hier allemaal horrorstories.... Iemand die me gerust kan stellen?
1,6 dsg combi black magic Style business
Licht pakket
Verwarmde voorruit
Sunset

Dealer opties
19" Phoenix antraciet
Vaste trekhaak
Alcantara

Jan A

Actief lid
Als het goed is wordt mijn superb deze week besteld. De dealer gaf aan productie week ergens eind oktober. Maar ik lees hier allemaal horrorstories.... Iemand die me gerust kan stellen?
1,6 dsg combi black magic Style business
Licht pakket
Verwarmde voorruit
Sunset

Dealer opties
19" Phoenix antraciet
Vaste trekhaak
Alcantara
Eind oktober? 2017 of wat?
Ik zou zeggen: keep dreaming, that ain't gonna happen!

Bovenaan Onderaan