B.Stuurder
Forumguru
En minder snel weg bij het stoplicht 

Van waar ben jij? Hopelijk niet te dicht bij mij?Anders rijden we bijna met dezelfde... Buiten dat ik de l&k versie heb natuurlijk..
Tegen de tijd dat ik de mijne heb, is de jouwe al bijna versletenGisteren is mijn superb geleverd en met spijt mijn passat 2012 achter gelaten. Maar het is een mooie vervanger. Vooral de 2.0 tdi dsg is geweldig. Voor de rest merk je wel wat materiaal en isolatieverschil t.o.v. mijn passat. En ook de juiste zitpositie heb ik nog niet gevonden. Leuke meevaller... ik had een led pack besteld. Omdat dit voor mj 2017 niet meer afzonderlijk kan besteld worden (min. Keyless extra), heb ik dit er extra bij gekregen. Zal binnen een paar dagen nog wat extra verslag brengen..
Voor de rest merk je wel wat materiaal en isolatieverschil t.o.v. mijn passat.
Bedoel je dat het interieur van de Passat stiller is dan dat van de Superb?
inderdaad. Er komt vooral minder motorgeluid door bij de Passat.
Eind oktober? 2017 of wat?Als het goed is wordt mijn superb deze week besteld. De dealer gaf aan productie week ergens eind oktober. Maar ik lees hier allemaal horrorstories.... Iemand die me gerust kan stellen?
1,6 dsg combi black magic Style business
Licht pakket
Verwarmde voorruit
Sunset
Dealer opties
19" Phoenix antraciet
Vaste trekhaak
Alcantara
Combi Style 2.0 TDI DSG, besteld 29/2, levering tussen 1/9 en 30/11. Zo nauwkeurig kunnen ze tegenwoordig plannenFijn Jan A