xplain
Forumguru
Gisteren nog even tot bij de garage geweest voor aanpassingen aan de offerte
Voorlopige levertermijn bij nu bestellen is: maart-mei 2017... *slik*
België?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gisteren nog even tot bij de garage geweest voor aanpassingen aan de offerte
Voorlopige levertermijn bij nu bestellen is: maart-mei 2017... *slik*
Dat is 9 maand, de voorlopige levertermijn toen ik in januari bestelde was ook september. Uiteindelijk stond hij bij de garage in juli...
Ja de verkoper zei me wel dat dit een voorzichtige levertermijn is, en dat het korter kan, zonder evenwel garantie te geven.
Blijft natuurlijk wel héél lang voor zo een volumemodel vind ik
Bij idem xplain... Tis dik van de kloten - wanneer had jij besteld?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die spijt gaat over eens hij er is hoormijne besteld op 24 februari: laatste update van de dealer. auto zal tussen 01/09 en 31/11 in België aankomen... M.a.w in December laten we je weten dat het voor volgend jaar zal zijn...
Begin al serieus spijt te krijgen van mijn bestelling...
Als dat komt door het pano dak, dan gaat diezelfde vertraging ook komen bij de passat (die gebruiken namelijk hetzelfde dak). De passat had initieel ook een levertijd van meer dan een jaar, dus om op safe te spelen zou je dan al buiten de VAG stal moeten kijk hoor.Ik wil ook graag een S3 combi (lease) bestellen maar met pano dak en ze schatten de levertermijn pas mei/juni 2017 en dat is echt te lang voor mij terwijl de passat mid-november al geleverd zou kunnen worden...dilemmas!!!
Als dat komt door het pano dak, dan gaat diezelfde vertraging ook komen bij de passat (die gebruiken namelijk hetzelfde dak). De passat had initieel ook een levertijd van meer dan een jaar, dus om op safe te spelen zou je dan al buiten de VAG stal moeten kijk hoor.
Ik heb in ieder geval geen pano dak. Op mijn amb bus alleen zonneschermen in de deuren en verkeersbord herkenning. Hopelijk scheelt dat weer in de levertijdVandaag heeft de LM mijn S3 Combi AB besteld en de voorlopige leverdatum is nu nog 4 nov maar ze zeiden er wel bij dat hier geen rechten aan ontleend kunnen worden.
De mijne zou in week 35 (van dit jaar) van de band rollen, maar de dealer vindt hem niet terug in het systeem. En die van jou heeft zo ver op voorhand al een datum gekregen? Grapjassen!Ik heb in ieder geval geen pano dak. Op mijn amb bus alleen zonneschermen in de deuren en verkeersbord herkenning. Hopelijk scheelt dat weer in de levertijd
Daar ben ik inmiddels ook wel achter.De mijne zou in week 35 (van dit jaar) van de band rollen, maar de dealer vindt hem niet terug in het systeem. En die van jou heeft zo ver op voorhand al een datum gekregen? Grapjassen!
Ik zou er niet te veel geloof aan hechten als ik jou was.