Het grote S3 levertijden topic

sandervdw

Actief lid
Belooft niet veel goeds als ik tegen eind volgende week mijn definitieve bestelling kan doorgeven...
Net op het moment dat de levertermijnen schijnbaar dalen, lees je dit weer allemaal...
Als je kijkt naar de problemen bij de lancering, zou ik toch serieus twijfelen om er 1 te bestellen. Anders zou je binnen een paar maanden wel eens te horen kunnen krijgen dat er nog een jaar bijkomt ofzo.

benderke

Actief lid
Belooft niet veel goeds als ik tegen eind volgende week mijn definitieve bestelling kan doorgeven...
Net op het moment dat de levertermijnen schijnbaar dalen, lees je dit weer allemaal...

Mss moet je vragen of de levertermijn hard kunnen maken met een clausule?

Ik zou voor een paar maand extra te wachten toch graag een extraatje krijgen - al zijn het maar koffermatten ofzo. Met een canton sound system zou ik helemaal niet klagen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nvanders

Nieuw lid
Vandaag heeft de LM mijn S3 Combi AB besteld en de voorlopige leverdatum is nu nog 4 nov maar ze zeiden er wel bij dat hier geen rechten aan ontleend kunnen worden :nailbiting:.

Jan A

Actief lid
Vandaag een update gekregen over de levering: de wagen zou bij de invoerder zijn aangekomen... We zitten nu (eindelijk) in de laatste rechte lijn... Nog een paar weken en het wachten is voorbij!

Ter herinnering, het gaat om een Combi L&K met pack L&K (België), besteld op 29 feb. Levering stond initieel op 17 Januari 2017!
De mijne is ook op 29 feb besteld, maar die verschijnt nog niet op het scherm van de dealer. Volgens Skoda Import zou hij op de band staan in de eerste week van september.

sandervdw

Actief lid
De mijne is ook op 29 feb besteld, maar die verschijnt nog niet op het scherm van de dealer. Volgens Skoda Import zou hij op de band staan in de eerste week van september.
Hangt natuurlijk van de opties etc af. Ze produceren een bepaald uitrustingsniveau in batch, dus als jij bvb een greenline hebt zal de productiedatum enkele maanden later kunnen liggen dan bvb een L&K.

Jan A

Actief lid
Hangt natuurlijk van de opties etc af. Ze produceren een bepaald uitrustingsniveau in batch, dus als jij bvb een greenline hebt zal de productiedatum enkele maanden later kunnen liggen dan bvb een L&K.
Is een Combi Style 2.0 TDI DSG met Pack Style, ACC, parkeersensoren V, Drive mode, trekhaak

Bram1984

Nieuw lid
Mijn superb Combi 2.0 diesel (lease) door leasing besteld eind Februari 2016. verwachte levertermijn begin augustus. Gisteren mail gekregen van de garage. Bestelling uitgesteld naar Februari 2017!!!!

en ineens natuurlijk geen reacties meer op mails, en aan de telefoon zeggen ze dat ze zullen terugbellen, maar dat doen ze ook niet. Toffe jongens daar bij Skoda

eindelijk reactive van de garage... Nu blijkt mijn auto ineens tussen 1 sept en 30 nov in België aan te komen. "Hoofdreden" van de vertragen is volgens d'ieteren het grote aantal bestellingen in de fabriek. Hierdoor hebben ze moeite om een correcte leverplanning op te stellen...

Zo moeilijk kan dit nu toch niet zijn. Je weet wat er wanneer besteld is en je weet hoeveel je er kan maken. Dan kan een normale mens toch een leverdatum berekenen. of ben ik te simpel hierin?

Hoop nu wel dat ze binnen een paar dagen niet weer met een andere datum en reden komen aanzetten...

Morpheus2016

Nieuw lid
Deze week een telefoontje gekregen van de garage, zal eind December of januari zijn ipv eind september.
Zou aan de " geventileerde zetels " liggen. Het toppunt is dat ik deze niet moet hebben maar ik ze moest nemen in een pack.

M

MacFadyin

Op 14/07 besteld bij Wealer in Sitttard, stond gewenst afleverdatum 27/10/16 op de offerte

B.Stuurder

Forumguru
Bijna een jaar wachten op een Skoda. OK.....

En voor Nederlanders is dat leuk, leveren in 2017, als er een auto gekozen is met 21% bijtelling. Dat wordt dan fijn 1% hoger.

B.Stuurder

Forumguru
Of andersom als er een auto met 25% gekozen is wordt dat 22%.

Ja dat klopt :D

Maar voor diesels geldt in de meeste gevallen dat nu nog met 21% gereden kan worden. In elk geval de meeste Nederlanders mijden de 2.0 DSG bijvoorbeeld daarom ook. Bij benzine is het andersom,malleen de 1.0 3 cilinder is geen 25%...

Wolfs

Lid
Gisteren nog even tot bij de garage geweest voor aanpassingen aan de offerte
Voorlopige levertermijn bij nu bestellen is: maart-mei 2017... *slik*

sandervdw

Actief lid
Gisteren nog even tot bij de garage geweest voor aanpassingen aan de offerte
Voorlopige levertermijn bij nu bestellen is: maart-mei 2017... *slik*
Dat is 9 maand, de voorlopige levertermijn toen ik in januari bestelde was ook september. Uiteindelijk stond hij bij de garage in juli...

Bovenaan Onderaan