Het grote S3 levertijden topic

Hey hey!
Sinds gisteren mijn nieuwe Skoda Superb besteld via Fleet! De garage D'ieteren zei dat dit minstens 4 maand zou duren. Iemand die ongeveer dezelfde bestelling had en mij kan vertellen hoelang het ongeveer heeft geduurd?
Hopen dat ik de wagen heb voor 8 augustus zodat ik ermee op vakantie kan. :dankje:

Volledige uitrusting:
- Skoda Superb Berline Style 1.6CRTDI 120pk 6v
- Business Grey
- Pack Style GPS
- Pack Style Comfort
- Pack Style Premium
- Volledig lederen binnenbekleding
- Ruimtebesparend reservewiel met krik
- Voorbereiding op trekhaak

Mijn ook besteld bij d'Ieteren, 29/01 via leasemaatschappij.

Berline Style 2.0 Diesel 150pk handgeschakeld
- Pack Style GPS
- Pack Style Comfort
- Pack Style Premium
- leder
en nog wat dingen (canton etc)

was eerst voor midden Juni, dan Eind April begin Mei, en gisteren te horen gekregen dat het voor eind Juni zou zijn...

sandervdw

Actief lid
Mijn ook besteld bij d'Ieteren, 29/01 via leasemaatschappij.

Berline Style 2.0 Diesel 150pk handgeschakeld
- Pack Style GPS
- Pack Style Comfort
- Pack Style Premium
- leder
en nog wat dingen (canton etc)

was eerst voor midden Juni, dan Eind April begin Mei, en gisteren te horen gekregen dat het voor eind Juni zou zijn...
Grappig, ik heb op dezelfde dag een L&K besteld met dezelfde motor en handbak. Productiedatum is 28 mei, leverdatum wordt geschat op eind juni. Dus ik vermoed dat ze in batches op basis van motorisatie werken en niet op basis van afwerking.

Renier

Nieuw lid
Mijn Ook besteld bij Rietje (belgie) op 28/01

Superb Combi Style 1.6 TDI AUT
- pack style GPS
- Pack Style Comfort 2
- Pack Style Premium
- leder
- Trekhaak
- ACC,TRAVEL ASSIST , LANE ASSIS etc...
-....

Voorzien juli daarna voorlopige planning midden mei.
en vandaag te horen gekregen dat het voorlopig half augustus zou zijn....

LiesaD

Nieuw lid

- pack style GPS
- Pack Style Comfort 2
- Pack Style Premium
- leder
- Trekhaak
-....

Half augustus voor een bestelling van 28 januari? :banghead:
Waw, daar gaat mijn hoop...

- pack style GPS
- Pack Style Comfort 2
- Pack Style Premium
- leder
- Trekhaak
-....

Als er één ding op te maken is uit de verschillende levertijden die nu weer gegeven worden, dan is het wel dat er geen lijn te trekken valt...

Rajackar

Senior Member
Volgens mij is het toch het leer, of de kleur leer, die het zo moeilijk maakt. Ik zie ook steeds bestellingen voorbij komen die nagenoeg hetzelfde zijn die van mij die veel eerder geleverd worden (ook met pano en stratos). Enige verschil lijkt steeds het leer te zijn.
Gelukkig staat die van mij nu op productie week 17 (volgende week :) ). Bestelling was 14 oktober.

Jan A

Actief lid
De mijne (Combi Style 2.0TDI DSG zonder leer of panodak) is op 29/2 besteld.
Status momenteel onbekend.
Vermoedelijke levering begin augustus.

Volgens mij is het toch het leer, of de kleur leer, die het zo moeilijk maakt.

Dat vertelden ze mij ook toen ik steeds vroeg waarom de leverdatum steeds achteruit geschoven werd.

Eerst was het bruine leer een probleem, dan (ook) het beige leer.

En opeens kreeg ik bericht dat de wagen in de garage stond.

Snap er niets van maar als je éénmaal de wagen hebt :dankje:
Heb de wagen nu een week en er staan al 1000km op maar wat rijd die goed :yeehaa:

Kurtcl

Nieuw lid
Ik heb mijn bestselling geplaatst 20/01 bij lamaire in kortrijk. Een 1.4 tsi 150pk met de drie packs en leder. In business grey, handgeschakeld. Ging volgens bestelbon 12/05 geleverd worden. Is nu geworden ergens in September. Ze denken waarschijnlijk dat ze Porsches bouwen daar bij skoda. Had ik maar toch voor mercedes gekozen denk ik dan. Daar was de levertijd 2 tot 3 maand maximum

DavidV

Forumguru
Vandaag nog eens bij de garage langsgeweest : Productiedatum is EINDELIJK bevestigd : week 19, op 14 mei wordt hij in elkaar geschroefd. Met wat geluk rij ik nog net binnen de 8 maanden wachten dan. Het echte aftellen kan beginnen. :yeah::cheer::yeah::cheer::yeah:.

VIRII

Banned
Gisteren een telefoontje gehad, dat ik dinsdag de SuperB al op kan halen (in week 7 besteld en zou eigenlijk pas in week 19/20 geleverd worden) :cheer:

Dat worden weer een paar slapeloze nachten, voel me net een klein kind vlak voor pakjesavond... :yeehaa:

RefleCs

Forumguru
Zojuist de definitieve leverdatum te horen gekregen. 9 mei mag ik de auto in ontvangst nemen. Een week later dan gepland in verband met wat leveringsproblemen rondom de Eibach Pro set.

Rajackar

Senior Member
Als alles goed gaat wordt die van mij deze week geproduceerd.
Is het eigenlijk normaal dat je dan ook iets van de dealer hoort of moet je dan net een dealer hebben die zin heeft om dat mee te delen?

Kurtcl

Nieuw lid
Hey hey!
Sinds gisteren mijn nieuwe Skoda Superb besteld via Fleet! De garage D'ieteren zei dat dit minstens 4 maand zou duren. Iemand die ongeveer dezelfde bestelling had en mij kan vertellen hoelang het ongeveer heeft geduurd?
Hopen dat ik de wagen heb voor 8 augustus zodat ik ermee op vakantie kan. :dankje:

Volledige uitrusting:
- Skoda Superb Berline Style 1.6CRTDI 120pk 6v
- Business Grey
- Pack Style GPS
- Pack Style Comfort
- Pack Style Premium
- Volledig lederen binnenbekleding
- Ruimtebesparend reservewiel met krik
- Voorbereiding op trekhaak
Vandaag van de dealer een voorzichtige leverdatum gekregen. In het beste geval begin juli, in het slechtste geval eind Augustus. Op mijn vraag wat het probleem is Kreeg ik als antwoord, nadat hij naar d'ieteren gebeld had, het probleem is dat het een berline is die ik wil, blijkbaar komen de combi's vlotter

Bovenaan Onderaan