Het grote S3 levertijden topic

LiesaD

Nieuw lid
Net even contact met de dealer gehad en hij is vandaag bij de importeur aangekomen. Ze verwachten hem maandag bij de dealer. Dan kan er maximaal nog 10 dagen overheen gaan tot ik hem kan halen.
Weet iemand of het normaal is dat dat zo lang duurt? Lijkt mij toch vrij lang.
10 dagen van de dealer tot bij jou?? Ik zou er begot zelf achter gaan in Erps-Kwerps :fool:

Rajackar

Senior Member
10 dagen van de dealer tot bij jou?? Ik zou er begot zelf achter gaan in Erps-Kwerps :fool:

Blij dat ik niet de enige ben die dat bizar vindt ;)
Volgens de dame aan de telefoon lag het aan de drukte in de werkplaats en de feestdagen. Maar ze wilde wel kijken of het sneller kon omdat ik al zo veel vertraging had gehad. Dat is dan wel weer vriendelijk.

RefleCs

Forumguru
Het hangt er maar net vanaf hoe druk de dealer het heeft, wat er nog moet gebeuren aan de auto en of alle onderdelen er zijn. In mijn geval is de auto de afgelopen week al bij de dealer aangekomen. Omdat ik een Eibach Pro set heb gevraagd en deze nog niet binnen was kan ik de auto pas maandag 9 mei ophalen. Dat zijn dus meer dan 10 dagen maar wel een duidelijke reden.

Dkeeper

Nieuw lid
Deze week bericht van de dealer. Levering 11 mei. 17 maart besteld. Is best snel.
1.6 tdi
Style bus
En wat kleine opties. Is een leaseauto.

Rajackar

Senior Member
Het hangt er maar net vanaf hoe druk de dealer het heeft, wat er nog moet gebeuren aan de auto en of alle onderdelen er zijn. In mijn geval is de auto de afgelopen week al bij de dealer aangekomen. Omdat ik een Eibach Pro set heb gevraagd en deze nog niet binnen was kan ik de auto pas maandag 9 mei ophalen. Dat zijn dus meer dan 10 dagen maar wel een duidelijke reden.

Dat klinkt wel logisch ja. De grap is dat ik helemaal niets extra via de dealer heb dus je zou verwachten dat het snel kan mits ze het niet overdreven druk hebben. Maar we gaan het zien. Ik ben al helemaal blij dat ie al in NL is :)

Kurtcl

Nieuw lid
Leasing krijgt meestal voorrang.... -> helemaal niet eerlijk eigenlijk!!!!
Particulier krijgt ten eerste al niet zo'n grote korting als leasing, en je moet nog langer wachten ook!!!
Logica?????
Ben daar niet mee eens. De mijne is ook een leasing exact dezelfde als van liesa en ik zal mogen van gelukkig spreken als ik hem heb eind Augustus na ACHT maand wachten. Ik heb veel zin om hem te annuleren

Bart81

Forumguru
Denk ik persoonlijk niet... Heb er al zien passeren februari besteld nu al geleverd!
Mijn persoonlijke bestelling is een ander verhaal... Combi 4x4tsi 280pk l&k versie.

Wie weet wanneer ik die in godsnaam ga geleverd krijgen...

gdisselkoen

Forumguru
Denk ik persoonlijk niet... Heb er al zien passeren februari besteld nu al geleverd!
Mijn persoonlijke bestelling is een ander verhaal... Combi 4x4tsi 280pk l&k versie.

Wie weet wanneer ik die in godsnaam ga geleverd krijgen...

Tegen de tijd dat jij hem geleverd krijgt komt de S4 uit.

Gisteren mijn Superb Combi opgehaald:yeehaa:
Echt een fantastische wagen, het is het wachten meer dan waard. Ik heb hem eind december besteld (lease).
Mijn complimenten voor de dealer --> Van Den Udenhout Veldhoven, goed op de hoogte gehouden en een leuke aflevering gehad.
Hierbij een aantal mooie foto's (het interieur is ook prachtig, daar zal ik komende week nog wat foto's van sturen).

BadBert

Forumguru
Gefeliciteerd! Ik ben ook nog steeds heeeeel happy met de auto, geen spijt dat ik de keuze heb gemaakt ipv mijn o2 door een o3 te vervangen.

Jammer dat je fotos niet te zien zijn via tapatalk...

Schep

Forumguru
Fijne bak. Ik blijf die Casiopeia's ook mooie wielen vinden.
Heb zelf lang getwijfeld tussen Casiopeia's en de uiteindelijke keuze, Pegasus.

Als ik het goed zie heb je bruin leer achteraf laten plaatsen? Lijkt zo op de foto's een beetje op wat ik in mijn Golf had.

Veel plezier er mee!

Robbie146

Senior Member
Mijn complimenten voor de dealer --> Van Den Udenhout Veldhoven, goed op de hoogte gehouden en een leuke aflevering gehad.

Dat is dan niet bepaald universeel bij Van Den Udenhout Veldhoven, ik heb vorige week (eindelijk) een mail van ze gehad dat mijn S3 in week 19 geproduceerd gaat worden, daarvoor moest alle communicatie door mij geïnitieerd worden.

Hoop dat ze er vanaf nu iets meer effort in steken....

Bovenaan Onderaan