Met leer toevallig?Jaaaat, daarom dat ik 8 maand op mijn combi wacht![]()
Misschien moeten we meer steak eten?De mijne met zwart leder ja. Blijkbaar is er een tekort aan koeien
Met alles, maar zal even opsommen wat ik al als reden voor vertraging gehoord heb. Allemaal informeel, want officieel heeft er nooit een restrictie op mijn wagen gestaan : L&K, bruin leder, pegasus antraciet, 220v stopcontact, combi, pano dak, geperforeerd leder, banden pechkit (ipv reserviewiel), variabele laadvloer, euhm, mis ik iets ?
De mijne (Combi Style 2.0TDI DSG zonder leer of panodak) is op 29/2 besteld.
Status momenteel onbekend.
Vermoedelijke levering begin augustus.
Klinkt geweldig zeg. Ik heb die opties ook en als ik dit lees kan ik echt niet meer wachtenHeb de SuperB gister op mogen halen bij de Skoda dealer.
Wat een geweldige auto is het geworden...
8 inch Columbus met Canton audio systeem: Heerlijk
Stoel koeling: Geniaal
Adaptive Cruise Control: Te gek
Lane Assist: Awesome
Light Assist: Waanzinnig
Led sfeer verlichting: Spacetastisch
Gisteren meteen ruim 400km gereden![]()
't Is allemaal niet eerlijkIk heb een status update via volkswagen groep:
Mijn skoda superb berline style wordt geproduceerd in week 23 (de week van 6 juni) en zou verwacht worden in Belgie bij de verdeler (in Erps Kwerps) tegen eind juni!
*vreugdedansje*
't Is allemaal niet eerlijk![]()
Een maand eerder besteld en ik weet nog van niks. Is wel 2.0TDI DSG en een Combi. Mogelijk zit dat er voor iets tussen...
De mijne is nochtans ook leasing.Leasing krijgt meestal voorrang.... -> helemaal niet eerlijk eigenlijk!!!!
Particulier krijgt ten eerste al niet zo'n grote korting als leasing, en je moet nog langer wachten ook!!!
Logica?????