Het grote S3 levertijden topic

RefleCs

Forumguru
Week 9 is de auto besteld. Week 14 productie en Week 18 zal hij worden afgeleverd omdat het dus wachten is op de Eibach set.

RefleCs

Forumguru
Foto's zullen er zeker komen, ik kan als semi pro fotograaf niet zonder foto's hier uiteraard ;)

Maar aangezien de auto van een dealer komt die hier ruim 150km noordelijker ligt kan ik niet zomaar even heen en weer. Dus ik hoop dat de dealer er voor die tijd een paar foto's van stuurt :)

RefleCs

Forumguru
Ik ben er ook heen gereden om hem samen te stellen. Erg prettig gesprek gehad daar en een uurtje of 3 daar rondgehangen en lekker gekeuveld over alle mogelijkheden, proefritje gemaakt en ter afsluiting nog een model meegekregen ook.

Dkeeper

Nieuw lid
Superb HB 1.6 Style business besteld op 15 maart. Wordt deze week geproduceerd. Hoop er over 2 tot 3 weken in te rijden. De eerste indicatie was een levering half - eind juni. Gaat dus redelijk snel.

Tuulster

Forumguru
Foto's zullen er zeker komen, ik kan als semi pro fotograaf niet zonder foto's hier uiteraard ;)

Maar aangezien de auto van een dealer komt die hier ruim 150km noordelijker ligt kan ik niet zomaar even heen en weer. Dus ik hoop dat de dealer er voor die tijd een paar foto's van stuurt :)
Regelt Herman vast voor je! :jaja: :thumbsup:

Giant

Forumguru
Even puur uit interesse, maar zijn er op ons mooie forum écht lieden die het interesseert of ik dit berichtje vanaf een iPad via Safari verstuur? Laat het me dan even weten. Dan zal ik mijn handtekening meteen verrijken met deze relevante informatie. Het viel me net b.v. bij voorgaande reactie van @RefleCs ook weer op als slot van de reactie: Verstuurd vanaf mijn VF-895N met Tapatalk

Het boeit mij namelijk minder dan nihil:banghead:

RefleCs

Forumguru
Daar heb ik google niet voor nodig. Ik zal het anders verwoorden dan. Had nog geen zin en tijd gehad om ernaar te kijken.

Jan A

Actief lid
Even puur uit interesse, maar zijn er op ons mooie forum écht lieden die het interesseert of ik dit berichtje vanaf een iPad via Safari verstuur? Laat het me dan even weten. Dan zal ik mijn handtekening meteen verrijken met deze relevante informatie. Het viel me net b.v. bij voorgaande reactie van @RefleCs ook weer op als slot van de reactie: Verstuurd vanaf mijn VF-895N met Tapatalk

Het boeit mij namelijk minder dan nihil:banghead:

Safari op de iPad? Je meent het!
En? Al leeuwen gezien?

Is precies wel een zure Apple...

Verstuurd met Chrome vanop mijn Samsung Galaxy S4 GT-i9505 met Android 5.0.2, mocht het je interesseren...

riskitalltowin

Actief lid
Levering wss vooruitgeschoven naar 2 of 3 mei. LM heeft akkoord gegeven want ze moesten het ding aan de dealer betalen (staat er nu al 4 weken). Mag dus de O3 ook een maand vroeger binnenbrengen.

LiesaD

Nieuw lid
Hey hey!
Sinds gisteren mijn nieuwe Skoda Superb besteld via Fleet! De garage D'ieteren zei dat dit minstens 4 maand zou duren. Iemand die ongeveer dezelfde bestelling had en mij kan vertellen hoelang het ongeveer heeft geduurd?
Hopen dat ik de wagen heb voor 8 augustus zodat ik ermee op vakantie kan. :dankje:

Volledige uitrusting:
- Skoda Superb Berline Style 1.6CRTDI 120pk 6v
- Business Grey
- Pack Style GPS
- Pack Style Comfort
- Pack Style Premium
- Volledig lederen binnenbekleding
- Ruimtebesparend reservewiel met krik
- Voorbereiding op trekhaak

Bovenaan Onderaan