Het grote S3 levertijden topic

Bart81

Forumguru
@DavidV .....
Ikzelf krijg hier stillaan koude rillingen van. Ik heb op zich voorlopig goede verstandhouding met mijn dealer, maar heel het gebeuren rond de l&k versie zint me helemaal niet!

Hoe kunnen ze de mensen nu zo aan het lijntje houden? Men zou denken dat we een handgemaakte ferrari besteld hebben ofzo... Volgens mij kunnen ze die zelfs sneller afleveren!

En dan nog de vraag als hij uiteindelijkafgeleverd wordt, dat hij dan ook wel afgeleverd gaan worden zoals besteld??
Bepaalde packs, opties, MY2017,...

Voor hetzelfde geld krijg je hem dan ook nog anders als besteld...

Kunnen we hier allemaal gezamelijk niks aan doen? Miss petitie ?:tegek:

timdejonge

Actief lid
Vandaag eindelijk nog eens goed nieuws....
De wagen zou geleverd worden bij de dealer op 20/04, nog een weekje of 2 geduld dus....
Hopelijk blijft het nu ook zo... :-)

timdejonge

Actief lid

idd bedankt marsmars :-)

combi 2.0 tdi style, met dcc, panodak, trekhaak, alle style packs, leder... virtual pedal... eigenlijk beetje alles :-)

Vandaag geleverd. Na 7 maanden wachten. 100 euro dinerbon als pleister op de wonde gekregen. Dat is dan wel weer aardig. Auto in de stromende regen overgenomen :cool: Mooie kar. Wit met het panoramadak valt goed. Pas 150 km gereden dus het uitzoeken is nog niet klaar gelukkig. TV-tuner onvindbaar. 220V en usb achter niet aanwezig. Ik dacht (mijn fout) dat het door het acc systeem met lane assist de auto in de file stopt en weer start. Stopt klopt maar de auto gaat niet weer uit zichzelf rijden helaas. Sproeiers van koplamp onzichtbaar weggewerkt ? Audio geluid is super :rockon:. De achterklep ook en de geheugenfunctie van de stoel is ook handig omdat mijn vrouw ook af ten toe rijdt. Blij mee. Veel gehad aan het forum tot nu toe overigens. Thanks.

Laatst bewerkt:

BadBert

Forumguru
koplampsproeiers zitten onder een "kapje" wat in je bumper zit, je ziet de lijnen / randen wel zitten.
komt omhoog na de 5e keer ruitensproeien, en sproeit dan op je lampen :)

heel veel plezier ermee! Hier ook een witte met pano dak, dat dat ik echt ge-wel-dig!

Rajackar

Senior Member
idd bedankt marsmars :-)

combi 2.0 tdi style, met dcc, panodak, trekhaak, alle style packs, leder... virtual pedal... eigenlijk beetje alles :-)
Cool! Veel plezier ermee! Welke velgen heb je en is het geventileerd leer?
Oh en wanneer had je besteld eigenlijk?
Ik probeer een beetje uit te vogelen wat nou de verdere problemen bij mij zijn ;)

timdejonge

Actief lid
Cool! Veel plezier ermee! Welke velgen heb je en is het geventileerd leer?
Oh en wanneer had je besteld eigenlijk?
Ik probeer een beetje uit te vogelen wat nou de verdere problemen bij mij zijn ;)

Voor zover ik weet heb ik de 17" stratos velgen, en geen geventileerd leder....
Bestelling is geplaatst 01 december 2015

Rajackar

Senior Member
Voor zover ik weet heb ik de 17" stratos velgen, en geen geventileerd leder....
Bestelling is geplaatst 01 december 2015
Thanks voor de update!
Ik vermoed dat het dan in de combi vs hatchback zit. Voor de rest heb ik bijna hetzelfde. Verschil is verder geventileerd licht leer, en 1.6 TDI DSG.

RefleCs

Forumguru
Als ik moet gokken is het geventileerde leer vooral een issue. Ik heb Alcantara en mijn auto is afgelopen week geproduceerd. Besteld in week 9. Voor verdere specs, zie mijn handtekening.

Kurtcl

Nieuw lid
Ik heb een superb hb 1.4 act style 150 pk. Alle packs erop, leder. 19inch Phoenix velgen , led sfeerverlichting, kessy, in business grey besteld op 15/01/16. Wordt geleverd volgens bestelbon 12/05/16. Volgens de dealer een maand of 2 terug zou het eind juni worden. Vandaag nog eens gebeld en ze konden er nu geen leverdatum op plakken.

Middag

Forumguru
Vandaag te horen gekregen dat mijn Superb in elk geval de camera heeft en dat de auto begin juni geleverd kan worden.

gdisselkoen

Forumguru
Vandaag te horen gekregen dat mijn Superb in elk geval de camera heeft en dat de auto begin juni geleverd kan worden.

Het wordt hoe langer hoe gekker.... De mijne wordt ook begin juni verwacht, maar dan ZONDER kamera :cry: Of heb jij de laatste kamera ingepikt? :arghh:

Middag

Forumguru
Bestelling:
Superb style bl lava blue
Leder achteraf
Lichtpakket
Ledpakket
Panoramisch dak

De auto is met andere velgen dan de stratos velgen besteld. Dit omdat dit 2 weken levertijd scheelde. Achteraf komen er 18" modus velgen en eibach verlenging op.

Leverende dealer Ames Ridderkerk

BasMab

Actief lid
Aan de volumeknop draaien op het moment dat ze tegen je praat is de kortste klap, anders via set up menu in navigatie scherm en volume navigatiemedingen op nul zetten....... Succes!
Ik heb een andere oplossing gevonden: bij menu kan je instellen dat je alleen de storingen wilt horen op de route. Dat is wel erg fijn, omdat ik dan op bekende routes de nav kan gebruiken en dus ook files zie, maar dat ik niets steeds verteld word hoe ik moet rijden.

Dames, heren, hij is dus na 7 maanden geleverd. Over de afwezigheid van 220 kom ik heen. Het proces daaromheen verdient uiteraard niet de schoonheidsprijs. Krijg veel positieve reacties. huh? Skoda? ff wennen aan alles (anders hoef je ook geen nieuwe auto te nemen) maar hij rijdt en werkt fantastisch. Volgende week stop ik daarom met het volgen van dit topic. Bedankt voor het delen van het "leed" en veel succes met je nog te leveren Superb. Het resultaat is het wachten waard en dan ben je het wachten en de slechte communicatie zo weer vergeten. Tot ziens in andere topics !

Bovenaan Onderaan