Het grote S3 levertijden topic

BadBert

Forumguru
chat komt niet tevoorschijn bij mij nu :tongue: hahaha

EDIT: zojuist komt de mail binnen van skoda, week 6 wordt de auto geproduceerd :)

hoe lang duurt het dan gemiddeld voor hij bij de dealer is? Ik heb geen achteraf dingen die er op moeten :tongue:

Laatst bewerkt:

Tinto

Forumguru
chat komt niet tevoorschijn bij mij nu :tongue: hahaha

EDIT: zojuist komt de mail binnen van skoda, week 6 wordt de auto geproduceerd :)

hoe lang duurt het dan gemiddeld voor hij bij de dealer is? Ik heb geen achteraf dingen die er op moeten :tongue:
het duurt gemiddeld twee weken voordat hij bij de dealer staat

Bart81

Forumguru
Net mijn verdeler gesproken...
Begin januari besteld, normale levering voorzien eind oktober...

Kreeg net te horen dat hij voorlopig vervroegd is naar juli!!!

Hopelijk blijft dat ook zo, of wordt het nog vroeger...:)

2de week januari besteld, verwachte leverdatum 30/06/16.

Superb Combi
Ambition 2,0 TDI manueel 6
Quartz grijs
Interieur zwart
Pack comfort
Pack GPS II
Virtual pedal
Keyless Acces

Mijn eerste bedrijfswagen. Xenon koplampen gingen net niet in budget, dat is wel zonde.

BadBert

Forumguru
Als je de business had gepakt, had xenon er bij de ambition wel bij gezeten.

En ok! Dus week 10 ongeveer zou ik hem kunnen verwachten

family man

Senior Member
begin januari contact gehad met dealer, exacte datum niet bekend..wel dat de sprb in januari voor productie gepland stond..dat zou betekenen uiterlijk 2 wkn later binnen bij de dealer, dan nog wegklapbare trekhaak eronder, poetsen...rond 20 feb uiterlijk gokte ik..
Nog niets gehoord dus ma of di maar eens bellen.

Nb de i40 is weer terug na een maand, compleet nieuwe bak (internals), rijd weer zoals het hoort, maar begin nu toch wel zin in de Skoda te krijgen.

family man

Senior Member
@andrehj, geen 5e versnelling meer, div tanden op 2 verschillende plaatsen op het tandwiel weg..geen bak in NL of in hoofdmagazijn EU, moest dus uit Korea komen, schijnbaar stonden er nog 3 i40's stil in NL met hetzelfde probleem.
Top service van dealer dat wel, maar eigenlijk tot die tijd verrast over rij eigenschappen, interieur en functionaliteiten!

Bovenaan Onderaan