Tinto
Forumguru
Je hebt best kans dat alleen het middenstuk zwart is....Persoonlijk zou ik een zwarte dakrailing niet erg vinden, dan lijkt ie weer wat meer op de SportLine![]()
Je hebt best kans dat alleen het middenstuk zwart is....Persoonlijk zou ik een zwarte dakrailing niet erg vinden, dan lijkt ie weer wat meer op de SportLine![]()
hahahah dat zou mooi zijn ja, maar dan fiscaal niet de lasten doorberekenen van die 2l he....Als je daarvoor in de plaats gratis een 2 liter krijgt dan ga ik duimen![]()
dacht ik ook, maar nu lees ik dus ook de 1.6tdi motor problemen?ik dacht dat er alleen problemen waren met pano dak en hb?
Nee, de mooiere hatchback :-)Combi?
dealer vertelde: motor.Dat wil ik ook wel eens weten, en de 1.6 diesel motor ook problemen mee? of alleen icm dsg??
hmmm....dealer vertelde: motor.
Gewoon naar de Skoda site gaan. En daar de chat, rechtsonderin, aanklikken en vragen of er vertragingen zijn door de 1.6TDIhmmm....
het duurt gemiddeld twee weken voordat hij bij de dealer staatchat komt niet tevoorschijn bij mij nuhahaha
EDIT: zojuist komt de mail binnen van skoda, week 6 wordt de auto geproduceerd
hoe lang duurt het dan gemiddeld voor hij bij de dealer is? Ik heb geen achteraf dingen die er op moeten![]()
Zal België zijn. Geen businessline hierAls je de business had gepakt, had xenon er bij de ambition wel bij gezeten.
En ok! Dus week 10 ongeveer zou ik hem kunnen verwachten![]()
2de week januari besteld, verwachte leverdatum 30/06/16.
Superb Combi
Ambition 2,0 TDI manueel 6
Quartz grijs
Interieur zwart
Pack comfort
Pack GPS II
Virtual pedal
Keyless Acces
Mijn eerste bedrijfswagen. Xenon koplampen gingen net niet in budget, dat is wel zonde.
Zal België zijn. Geen businessline hier