Ik zit hier zowaar tegen mezelf aan te posten.....niemand meer online?
Zeker allen hun nieuwe wagen aan het halen
Vergeeft u mij, het is zondag en ik wacht op goed nieuws.....ik wil mijn SB3 HB!
![]()
Vrijdag A.s mag ik hem ophalen. Ben ook helemaal klaar met het wachten. Vandaag de auto maar leeggehaald. En morgen maar een afspraak maken om de Audi A3 af te geven bij een inleverpunt.
Meer nieuws van het front (Jennes Machelen)...
Heb de verkoper nog eens gezien (problemen met batterij huidige Passat Variant), wagen is nu in productie en 27/1 uit de fabriek. Op 3/2 bij de invoerder, 2 weken later bij Jennes en dan nog even wachten op LeasePlan...
Dus toch terug 1 week vroeger bij invoerder; 3/2 ipv 10/2.
ik moet zeggen dat de dealer hier wel zeer sympathiek is en zonder problemen wil opzoeken hoe het met de wagen gaat...sjansaard.... mijn dealer blijft verdacht stil![]()
ik moet zeggen dat de dealer hier wel zeer sympathiek is en zonder problemen wil opzoeken hoe het met de wagen gaat...
Wel tof om te horen dat ze hem NU aan het produceren zijn![]()
Datum is nu teruggebracht naar week 12, 21 maart.Gisteren besteld:
Superb Combi 2.0 TDI 110KW Style Business
Voorlopige verwachte leverdatum is 30 april.
4 maand is best normaal tussen bestellen en afleveren aan u, bij mij gaat het eerder 5 maand worden voor auto van 43k in belgieVolgens Alphabet komt de auto nu binnenkort. Hoe vaag wil je het hebben ! Ik heb echt een klote dealer getroffen. Krijg geen informatie en ze doen totaal geen moeite voor een auto die ze verkocht hebben van boven de € 40.000. Op de portal van de leasemij staat 28-2 afleveren. besteld op 15-10-2015. Dus maar afwachten. Van de dealer hoor ik NIETS. Het kan altijd erger maar dit is al heel erg. De dealer is Hegeman Nijmegen.