Het grote S3 levertijden topic

Vrijdag A.s mag ik hem ophalen. Ben ook helemaal klaar met het wachten. Vandaag de auto maar leeggehaald. En morgen maar een afspraak maken om de Audi A3 af te geven bij een inleverpunt.

Ambition HB businessline 1.6dsg modus velgen 18'' ACC sunset trafic control ruitenwisser achter besteld 3 september.

BadBert

Forumguru
Ik ben ook aan t wachten hoor... Elke dag is er 1 te veel hahaha

Nog 6 weken volgens de laatste planning...

Servaas

Actief lid
Superb L&K HB, 2.0 TSI 280 PK Quartz Grey met pack L&K, beige geperforeerd leder interieur, 19" Phoenix antraciet velgen. werd besteld eerste week van november 2015. levering werd bij bestelling voorzien rond 10 maart 2016

Laatst bewerkt:

barthoefs

Senior Member
Morgen moet ik bij dealer zijn met de Passat, direct eens gaan vragen of de S3 al geproduceerd is... Hij zou 10/2 bij invoerder moeten zijn.

Eindelijk heb ik een afspraak staan om mijn Superb nu ook echt op te halen. :cheer:

Het leer is ingebouwd (Alba vanuit de dealer, zwart leer met zilver sticksel) en momenteel wordt hij rij-klaar gemaakt. Dan de laatste handeling is het inbouwen van het afgevlakte sportstuur (http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...spoke-steering-wheel-2015-flat-bottom-version)

Besteld op 8 juli, tenaamgesteld op 31 dec :deuk:, afleverdatum 2 februari

Superb Hatchback 2.0TDI handgeschakeld 190pk - Style Businessline
18" Pegasus
Metalic Black Magic
Zonnewering
Verwarmde V+A
Sunset (getinte ramen)
Lichtpakket (Smart Light & Lane Assist)
Dynamic Chassis Control
Panoramisch Schuif/Kanteldak
Verwarmde Voorruit
Adaptive Cruise Control
Led Interieur Pakket
Travel Assist
Smartlink
Zonder Typeaanduiding

BasMab

Actief lid
Zojuist gehoord:
Van de Škoda-fabriek hebben wij zojuist de bevestiging ontvangen dat uw Škoda Superb Combi in week 5 zal worden geproduceerd. ....

barthoefs

Senior Member
Meer nieuws van het front (Jennes Machelen)...
Heb de verkoper nog eens gezien (problemen met batterij huidige Passat Variant), wagen is nu in productie en 27/1 uit de fabriek. Op 3/2 bij de invoerder, 2 weken later bij Jennes en dan nog even wachten op LeasePlan...
Dus toch terug 1 week vroeger bij invoerder; 3/2 ipv 10/2.

timdejonge

Actief lid
Meer nieuws van het front (Jennes Machelen)...
Heb de verkoper nog eens gezien (problemen met batterij huidige Passat Variant), wagen is nu in productie en 27/1 uit de fabriek. Op 3/2 bij de invoerder, 2 weken later bij Jennes en dan nog even wachten op LeasePlan...
Dus toch terug 1 week vroeger bij invoerder; 3/2 ipv 10/2.

sjansaard.... mijn dealer blijft verdacht stil ;)

Vandaag is er contact geweest tussen de leasemij en de dealer (Hegeman Nijmegen) en mijn auto schijnt er nu echt aan te komen. Voor het ontbreken van de 230v wil men helemaal niets compenseren. rear entertainment had ik al besteld, maar het is onbekend of men dit in mindering gaat brengen op de factuur. Je tekent als het ware een blanco check bij Skoda en ze vinden dat ze kunnen veranderen wat ze maar uit komt. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Het B-Merk van VAG denkt dat ze alles kunnen maken !!!!!!!

Volgens Alphabet komt de auto nu binnenkort. Hoe vaag wil je het hebben ! Ik heb echt een klote dealer getroffen. Krijg geen informatie en ze doen totaal geen moeite voor een auto die ze verkocht hebben van boven de € 40.000. Op de portal van de leasemij staat 28-2 afleveren. besteld op 15-10-2015. Dus maar afwachten. Van de dealer hoor ik NIETS. Het kan altijd erger maar dit is al heel erg. De dealer is Hegeman Nijmegen.

barthoefs

Senior Member
Volgens Alphabet komt de auto nu binnenkort. Hoe vaag wil je het hebben ! Ik heb echt een klote dealer getroffen. Krijg geen informatie en ze doen totaal geen moeite voor een auto die ze verkocht hebben van boven de € 40.000. Op de portal van de leasemij staat 28-2 afleveren. besteld op 15-10-2015. Dus maar afwachten. Van de dealer hoor ik NIETS. Het kan altijd erger maar dit is al heel erg. De dealer is Hegeman Nijmegen.
4 maand is best normaal tussen bestellen en afleveren aan u, bij mij gaat het eerder 5 maand worden voor auto van 43k in belgie

BBO

Senior Member
Bij mij gaat het, als het blijft zoals het is, 9 maand wachten voor een auto van meer als 41 000. Zaterdag mag ik wel inloopwagen ophalen bij dealer tot mijn superb er is. Waarschijnlijk een octavia. Dealer probeert via invoerder nog een superb tepakken te krijgen maar ik vrees ervoor.Zal toch aanpassen zijn komende uit een Volvo v70. Hopelijk schuift productiedatum van de superb snel naar voor.

Bovenaan Onderaan