Het grote S3 levertijden topic

BBO

Senior Member
Ook eens geinformeerd bij mijn dealer. Hem is ook het probleem van de 230V bekend. Ik had het voorstel gedaan om dit te laten wegvallen in de hoop zo m'n wagen sneller in productie te krijgen. Maar blijkbaar maakt dit (voorlopig?) geen verschil voor mij omdat er nu ook problemen zijn met zowel beige als bruin leder... Volgens dealer is enigste mogelijkheid om hem snel in productie te krijgen een Style of Ambition nemen zonder welbepaalde optie's. Maar dit zijn mij teveel opofferingen. Dus blijven we maar wachten....

Brambee

Nieuw lid
Ook eens geinformeerd bij mijn dealer. Hem is ook het probleem van de 230V bekend. Ik had het voorstel gedaan om dit te laten wegvallen in de hoop zo m'n wagen sneller in productie te krijgen. Maar blijkbaar maakt dit (voorlopig?) geen verschil voor mij omdat er nu ook problemen zijn met zowel beige als bruin leder... Volgens dealer is enigste mogelijkheid om hem snel in productie te krijgen een Style of Ambition nemen zonder welbepaalde optie's. Maar dit zijn mij teveel opofferingen. Dus blijven we maar wachten....

Mijn dealer belde mij dat ze er helemaal van zijn afgestapt, bruin leder. enige optie die ze nog aanbieden is de Alcantarain bruin :s

Laatst bewerkt:

Tinto

Forumguru
Mijn dealer belde mij dat ze er helemaal van zijn afgestapt, bruin leder. enige optie die ze nog aanbieden is de alpacara in bruin :s
Geld dat alleen voor de L&K versies of ook voor de Style business line versie? En geld dit alleen voor alle nieuw bestelde auto's of ook voor auto's die al in bestelling staan?

Brambee

Nieuw lid
Geld dat alleen voor de L&K versies of ook voor de Style business line versie? En geld dit alleen voor alle nieuw bestelde auto's of ook voor auto's die al in bestelling staan?

Ik had de style BL besteld met bruin stof. een maand na de bestelling bleek dit niet mogelijk te zijn.

BBO

Senior Member
Toen ik mijn wagen bestelde in augustus (in Belgie) was enkel beige leder en bruin leder te krijgen in L&K. Geen zwartleder, alcantara of stof. L&K was ook de enigste uitvoering waar toen bruin te krijgen was.

MarsMars

Senior Member
Altijd maar wachten, bestelling 29/9, eerst 15/1 levering, uitgesteld naar 8/2 als hij aankomt in België, dus voordat dat papierwerk in orde is zitten we al op 15 februari ofzo pffff. Misschien ben ik dan ook nog de 230V aansluiting kwijt, allemaal niet leuk.
Misschien kan @MarsMars nog wat foto's posten van zijn identieke zilvere style combi :) dat verzacht de pijn van het wachten :dankje:

10o37le.png

Dan moet deze foto, met uit naden komend rubber, zeker gewaardeerd worden :shutup:

Tuulster

Forumguru
Dat is een raar rubber stripje, ben ik niet tegengekomen hoor toen ik de Unit eruit haalde om de lampjes te vervangen voor Led :pardon::nono:

Fake picture.......?:deuk::jaja::arghh:

barthoefs

Senior Member
Mijn collega zijn 2.0 TDI 150PK Combi Style met minder opties dan de mijne wordt verwacht ik belgie bij de invoerder op 17/2, wel pas 3 weken na de mijne besteld (16nov - 7dec) die hier gaat zijn op 10/2... Uitlevering voor beide, half/eind maart.

coreza01

Forumguru
@Barryvl, dat is best goed te doen hoor :)
Tegenwoordig kan je ook een abonnement op de wasstraat nemen, 24 euro in de maand en kan je zo vaak als je wilt met je auto er doorheen rijden :D:D:D:D

Van Hoften

Forumguru
Het mooie van wit is dat het langzaamaan grijs wordt. Alleen als je er aan begint, moet je alle vierkante centimeters meenemen. In het verleden heb ik meer witte auto's gehad en mijn ervaring is dat je met zwart meer af moet zien (daar zie je ALLES op) dan met wit.

BBO

Senior Member
Ik heb gisteren verschillende keren een Superb Combi zitten samenstellen op de configurator van verschillende landen (Nederland, België, Tsjeschië, Frankrijk en Duitsland). In al die landen was het bruin exclusief voor de L&K, telkens enkel leder en geen stof of alcantara. Beige was ook te krijgen op de L&K en op de Style. De Superb II L&K was ook als enigste uitvoering te krijgen met Bruin interieur.

Het zou mij sterk verwonderen van Skoda dat ze besluiten om alle Superb's in het zwart interieur te leveren. Ik denk dat eerder de invoerder besluit bepaalde optie's (tijdelijk?) niet meer aan te bieden om de levertermijn te beperken.

Brambee

Nieuw lid
Ik krijg net bericht dat mijn auto voor week 7 gepland staat qua productie, en week 9 of 10 geleverd wordt.

Bovenaan Onderaan