Het grote S3 levertijden topic

RVW64

Lid
Hallo allemaal,
Afgelopen woensdag (08-06) is mijn Skoda Superb Combi door Leaseplan besteld. Hij is als volgt samengesteld:
Skoda Superb Combi 2.0 TDI 150 pk Style Businessline in de kleur: Business Grey. Met als opties: ACC, Travel Assist, Sunset, LED-interieur pakket, Lichtpakket, trekhaak wegklapbaar en 18 inch Pegasus Antraciet velgen die achteraf worden gemonteerd.
De verwachting is dat de Superb in week 34 wordt afgeleverd, ben hier zeer benieuwd naar. Ik vrees alleen dat het wel wat langer gaat duren.. :pieker:
 

Sonck

Lid
Joepie vrijdag heb ik na 6maand mijn Superb Combi Style 2.0tdi 190pk kunnen afhalen :yeah::yeah::yeah:
Hij stond al 2 weken bij de dealer maar heb pas vrijdag met men A4 de 180.000km bereikt ...
ikke content en nu op naar 3 jaar veel rijplezier

1



2ilc1ur.jpg
[/IMG]

zvsh7r.jpg
[/IMG]

21nlgjt.jpg
[/IMG]

amshes.jpg
[/IMG]
 
Laatst bewerkt:

Stevo

Lid
Hi all,

Ze zijn maandag 6 juni begonnen met de productie en is sinds gisteren aangekomen in Erps Kwerps! Ze kunnen de auto dus maken op 4 (!) dagen! Nu moet ik enkel wachten op fleet wanneer ik hem in ontvangst mag nemen. Dit zal eind juli worden. ;)

Productie is altijd maar 1 dag. Transport uit Tsjechië is doorgaans 2 weken. Dus ofwel is de wagen vroeger geproduceerd ofwel staat hij nog niet in Erps-Kwerps.
 
Net bericht gekregen dat ik de autopapieren kan komen ophalen. Aflevering auto gepland donderdag de drieëntwintigste. Besteld in week vier en afgeleverd in week 25. Vier weken eerder dan gepland.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Florisvdb

Nieuw lid
Nieuw op dit forum, leuk om te zien dat iedereen zo enthousiast is. Ik heb half april mijn superb 1.6 TDI ambition business modeljaar 2017 in lava blue besteld. Kreeg te horen dat hij eind juni begin juli geleverd wordt. kan hij mooi mee op vakantie in augustus dit pakezel kunnen we dan wel gebruiken

Ik weet niet waarom iedereen zo moeilijk doet over de levertijd:mad:, maar mijn auto was 6 weken te vroeg geleverd:yeehaa:, 14 april besteld en 26 mei al bij de dealer binnen! :yeah::yeah::yeah:
Ze schrokken er zelf ook van, alle accessoires moesten nog besteld worden!
 

xplain

Forumguru
Er is idd geen enkele echte foto van de Drakon velg te vinden... Ik heb deze week een Superb Combi Greenline Style besteld via de leasingmaatschappij... Met Drakon velgen dus :) binnen een paar maand zal ik het dus wel weten ;)

Deze had ik wel gevonden:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ondertussen al iets grotere foto van de nieuwe Drakon velg gevonden :)

image2.png
 

benderke

Actief lid
Ik weet niet waarom iedereen zo moeilijk doet over de levertijd:mad:, maar mijn auto was 6 weken te vroeg geleverd:yeehaa:, 14 april besteld en 26 mei al bij de dealer binnen! :yeah::yeah::yeah:
Ze schrokken er zelf ook van, alle accessoires moesten nog besteld worden!

Makkelijk praten als de jouwe zo snel geleverd is. 3 maand lijkt men ook nog oké, maar 5-6 maand is toch wel lang hoor...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Florisvdb

Nieuw lid
Makkelijk praten als de jouwe zo snel geleverd is. 3 maand lijkt men ook nog oké, maar 5-6 maand is toch wel lang hoor...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Was ook als grapje bedoeld:tegek:, is ook wel heel bijzonder dat hij zo snel geleverd is...

Plaatsje vrij gekomen op de band ofzo, of ze moesten van hun model 2016 onderdelen af. Ik zou namelijk een model 2017 krijgen en heb een model 2016 gehad... Was ik wel weer 800,- goedkoper:thumbsup:
 

Fonny

Nieuw lid
Net te horen gekregen dat mijn Superb combi geproduceerd en op transport is! Levering mogelijk in juni ipv de vooropgestelde datum van 12 juli.:D Wagen was besteld half februari....

Superb Combi Ambition, 1.6 tdi, Business grey, pack comfort en pack gps. Firmawagen en besteld in België


Auto staat in de garage, ophalen misschien eind deze week, begin volgende.... :yeehaa::tegek::yeah::cheers::cheer:
 

ljo13

Lid
S3 Combi Ambition 2.0 TDI
Comfort pack en pack gps
Besteld in week 9
Aflevering: voorzien voor augustus

Vermoedelijke dader: de Stratos-velgen. Mijn collega heeft namelijk in dezelfde week krak dezelfde wagen besteld met als enige verschil de velgen. De zijne staat sinds een tweetal weken te pronken op de bedrijfsparking. Blijkbaar zijn er nog altijd problemen met de productie van deze velgen waardoor de wagens vertraagd worden.
 

Fonny

Nieuw lid
Fonny schreef:
Net te horen gekregen dat mijn Superb combi geproduceerd en op transport is! Levering mogelijk in juni ipv de vooropgestelde datum van 12 juli.:D Wagen was besteld half februari....

Superb Combi Ambition, 1.6 tdi, Business grey, pack comfort en pack gps. Firmawagen en besteld in België


Auto staat in de garage, ophalen misschien eind deze week, begin volgende.... :yeehaa::tegek::yeah::cheers::cheer:

Woohoo, nu zaterdag 18/6 om 9h15 de combi oppikken in de garage!! :rockon: Toch 3 weken vroeger als voorzien....
 

Kr1stof

Nieuw lid
S3 Combi Ambition 2.0 TDI
Comfort pack en pack gps
Besteld in week 9
Aflevering: voorzien voor augustus

Vermoedelijke dader: de Stratos-velgen. Mijn collega heeft namelijk in dezelfde week krak dezelfde wagen besteld met als enige verschil de velgen. De zijne staat sinds een tweetal weken te pronken op de bedrijfsparking. Blijkbaar zijn er nog altijd problemen met de productie van deze velgen waardoor de wagens vertraagd worden.
Hier vormden de Stratos velgen aanvankelijk ook een probleem. Auto begin februari besteld dan maar met Zeus velgen, indien Stratos velgen zou de levering pas voor het najaar zijn. Auto is uiteindelijk eind mei geleverd mét Stratos velgen :jaja:. Dus iedereen content en een dikke pluim voor diegene die dat geregeld heeft (als er al iets geregeld moest worden natuurlijk...)
 
Bovenaan Onderaan