Het grote S3 levertijden topic

benderke

Actief lid
Langer dan 7 maand dan voor een octavia?
Wij hebben collega' s die hun octavia's op 2,5 maand hadden.

Ik dacht van wel. 1 collega moet wachten tot half-eind november (ik op men superb begin november) - een andere collega tot eind januari! (Is wel een +- fulloption cng).
(belgië)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Bart81

Forumguru
Vandaag was het dus de langverwachte dag... ik heb vandaag mijn wagen in ontvangst mogen nemen:yeah::tegek:

Skoda superb combi 2.0 TSI 4x4 280pk L&K ( moon white )

Mijn vrouwtje had dus blijkbaar achter mijn rug om toch geregeld dat de garage mijn wagen onder een doek in de showroom had staan, wat een leuke teaser toen ik aankwam.

Bekijk bijlage 52231

En toen ging het doek eraf....Mijn mond viel letterlijk open.

OMG!!!!!! Wat een wagen is dit!!

Bekijk bijlage 52232

Na alles netjes afgehandeld te hebben een een vrij volledige uitleg gekregen te hebben van de lieve dame van de dealer ( waarvoor dank ) mocht ik zelf instappen en vertrekken.:tegek::yeehaa::yeah:

Wat rijd die zalig.... zoals @Servaas al zei, paardjes zijn wel degelijk aanwezig!

En super blij dat ik bijkomstig ook de supernova velgen bijgekocht heb, vind ze super staan onder deze wagen.
De originele antraciete velgen heb ik dan laten voorzien van winterbanden zodat ik in de winterperiode ook nog een knap stel velgen onder mijn wagen kan leggen.

Voor al diegene die nog aan het wachten zijn, hij is het echt waard hoor!

Zal jullie nog plezieren met enkele foto's in bijlage, ga er zeker nog betere nemen als het zonnetje het toelaat, en als ik mijn fototoestel in de aanslag heb.

Gr
 

Bart81

Forumguru
Die staan in het L&K topic. @Bartjanssens heb je ook al een Mijn Auto topic?
Nog niet, maar komt er zeker aan hoor!
Ben van zin om nog enkele prulletjes aan te passen en wil je er natuurlijk graag van op de hoogte houden.

Ik laat je snel iets weten!

@Skodadrivertom staan inderdaad in het l&k topic, kreeg het niet voor elkaar alle foto's ook nog mee te kopieren om in de andere topics te laten zien?
 

BASIE

Nieuw lid
heb vandaag geen leuk nieuws gehad onze superb wordt nog wat later geleverd.
in plaats van in augustus wodt de auto maar in oktober verwacht.
dit begint toch wat te lang te worden de besteling werdt in april gedaan dus 6 maanden.
er zit niets anders op dan te wachten he hoop dat ie het waard is
 

Bart81

Forumguru
Ik heb ze gezien. Woaaawww wat een auto. Had ik ook nog maar buget voor een L&K. Volledig af!!
Wil helemaal geen afbraak doen aan de ambition of de style, maar de L&K geeft echt wel het verschil hoor!
Zelfs tegenover een style....
Zeker al de subtiele l&k logotjes her en der zijn zeer mooi, het geeft echt wel net dat extratje
 

Bart81

Forumguru
heb vandaag geen leuk nieuws gehad onze superb wordt nog wat later geleverd.
in plaats van in augustus wodt de auto maar in oktober verwacht.
dit begint toch wat te lang te worden de besteling werdt in april gedaan dus 6 maanden.
er zit niets anders op dan te wachten he hoop dat ie het waard is
Hij zal het zeker zijn!!!
Troost u ik heb ook bijna 6 maamd moeten wachten, oorspronkelijk moest ik 10 maand wachten!!!

Geniet van dit leuke forum, het helpt je door die moeilijke periode!
 
Yes i know. Maar het budget liet het niet toe. Ons leasebuget is gezakt. Maar ben wel nog super content dat ik een superb heb, en een 2.0 en dsg voor al mijn fille verkeer...
 

Bart81

Forumguru
Yes i know. Maar het budget liet het niet toe. Ons leasebuget is gezakt. Maar ben wel nog super content dat ik een superb heb, en een 2.0 en dsg voor al mijn fille verkeer...
In dat geval mag je inderdaad al blij zijn met wat je krijgt toch?

Ik heb mijn bolide volledig zelf mogen financieren...:greedy::sterretjes::shocked:

:maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan