Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

lugolux78

Forumguru
No problemo.
Wellicht dat ik me ook België ga doen, alleen ben ik daar niet zo in thuis wat de meest belangrijke zenders zijn.
Dus als iemand een lijst heeft van 10-15 zenders kom ik er wel uit :)
 

NewO3

Forumguru
Dit is fijn. Auto was eind vorig jaar geleverd en moest erna geopereerd worden.
Nu herstellende. Heb nog geen 500 km gereden.
Leuk eerste klusje, logo's aanpassen
Thx man
 
Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
Beetje gespeeld met logo's van radiozenders.
Niet verkeerd maar kan nog beter denk ik.
Kon alleen de officiële lettertype van NPO niet vinden dan maar Skoda lettertype haha.
Ga ze nog perfectioneren en daarna openstellen voor een ieder die interesse heeft.
Vooralsnog alleen NL en dan de hoofdzenders.

Bekijk bijlage 34100

Voor je informatie, in Duitsland worden ze gewoon meegestuurd door de lucht, als je dan weergave op diashow zet, krijg je allemaal dia's van het betreffende station, soms ook met foto's van de webcam, reclame en weersvoorspellingen
 

bobbl

Forumguru
Hallo allemaal,

Hierbij de eerste logo's:

NPO 1
NPO 2
NPO 3FM
NPO 4
NPO 5
NPO 6

Radio538
SublimeFM
Radio Veronica (2x = 1x blauw en 1x wit)
SLAMFM!
Skyradio
Q-Music
Q-Music Nonstop
BNR Nieuwsradio
100%NL

Logo unzippen en vervolgens op SD/USB zetten
Dan naar SETUP en vervolgens op Zenderlogo's klikken.
Folder zoeken op SD/USB en logo's toewijzen aan gekozen station.

Succes & Have Fun!


Bekijk bijlage 34129 Bekijk bijlage 34130


Heb een superb van 2010, maar bij mij kan dit niet denk ik, want de optie zenderlogo`s geeft die niet.
Klopt dit?
 

Octavia63amg

Nieuw lid
Ik hoop dat één van jullie weet hoe dit zit, kom er niet uit met de handleiding en google...

Zoals hieronder te zien komt er tijdens het navigeren op het Maxidot display te staan hoeveel KM het nog is tot bestemming (hieronder weergegeven: 14 km). Dit lijkt echter vrij random te gebeuren. Soms pas vanaf 20km, maar soms ook met nog 900 km te gaan onderweg naar Oostenrijk. Weet iemand wat hieraan ten grondslag ligt? en kun je het aanpassen?

IMG_20150118_214407.jpg

Verder gebruik ik tijdens Navi altijd de 'splitscreen' optie met 'Manouvre' ingeschakeld. Zoals hieronder te zien staat die lijst permanent vol met McDonalds, Tankstations en allerhande wegrestaurants. Is het mogelijk om alleen daadwerkelijke navigatie manouvres te laten zien in dat lijstje?

IMG_20150118_214326.jpg
 

Darkside

Forumguru
Volgens mij heb ik altijd het aantal km tot het einddoel staan. Of dit nu 1 of 1000 km is. Alleen de km tot volgende manoeuvre werkt pas vanaf 20 km meen ik.
Over het splitscreen is er geen oplossing. Zelf vind ik het wel fijn. Bij lange stukken heb je toch markeer punten.
PS. Die manoeuvre view is wel mooi er dan bij de oude. Met km en tijd vermelding. Alsmede de rijbaan adviezen
 
Bovenaan Onderaan