Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

lugolux78

Forumguru
Had ik ook gezien @Joske.
Maar wil het zeker weten.
Het zou trouwens best eens kunnen daar ook covers van nummers bij staan die na mei 2014 (levering van mijn auto) op de markt zijn gekomen. We shall see...
 
Wie weet trouwens of je door wijzigen van instellingen ook videobestande tijden het rijden kan afspelen? Zoniet, valt er wat te tweaken?
 
@Evilcomputing Thanks voor de snelle reactie. Ik heb even gezocht, maar kan niet vinden wie het eventueel zou kunnen doen voor mij?
@Octavia32 Wat is de secret menu en waar kan ik de firmware downloaden?
Weten jullie trouwens of een radio zonder DAB ook DAB toegevoegd kan worden?
 

Octavia32

Forumguru
Nadeel van tapatalk ik kon niet de hele tekst zien maar jij hebt de nieuwe Columbus en dat gaat niet werken met wat ik jouw heb verteld
 
@Octavia32 Ja dat is dus wat ik probeer te achterhalen. De dealer zegt dat het niet mogelijk is, maar dat zeggen ze ook over VIM. Daarom zou ik willen weten wat er nou daadwerkelijk mist en of het alsnog is te plaatsen...
 

lugolux78

Forumguru
Beetje gespeeld met logo's van radiozenders.
Niet verkeerd maar kan nog beter denk ik.
Kon alleen de officiële lettertype van NPO niet vinden dan maar Skoda lettertype haha.
Ga ze nog perfectioneren en daarna openstellen voor een ieder die interesse heeft.
Vooralsnog alleen NL en dan de hoofdzenders.

uploadfromtaptalk1421494412547.jpg
 

DVDguy

Forumguru
Beetje gespeeld met logo's van radiozenders.
Niet verkeerd maar kan nog beter denk ik.
Kon alleen de officiële lettertype van NPO niet vinden dan maar Skoda lettertype haha.
Ga ze nog perfectioneren en daarna openstellen voor een ieder die interesse heeft.
Vooralsnog alleen NL en dan de hoofdzenders.

Ik hou me aanbevolen; heb vanochtend bestandje gedownload, maar dat was m.i. nogal gedateerd
 

lugolux78

Forumguru
Hallo allemaal,

Hierbij de eerste logo's:

NPO 1
NPO 2
NPO 3FM
NPO 4
NPO 5
NPO 6

Radio538
SublimeFM
Radio Veronica (2x = 1x blauw en 1x wit)
SLAMFM!
Skyradio
Q-Music
Q-Music Nonstop
BNR Nieuwsradio
100%NL

Logo unzippen en vervolgens op SD/USB zetten
Dan naar SETUP en vervolgens op Zenderlogo's klikken.
Folder zoeken op SD/USB en logo's toewijzen aan gekozen station.

Succes & Have Fun!


20150117_205929.jpg 20150117_205921.jpg
 

Bijlagen

  • AA_LOGO.zip
    69,4 KB · Weergaven: 129
Bovenaan Onderaan