EdK
Forumguru
Als ik dit zo even lees gaat het over het aanpassen van een DVD om er POI's aan toe te voegen. Dit valt onder het eigen gebruik en daarom niet illegaal, of ben ik nou aan het ijlen?
Net als MP3's rippen, als ik het voor mezelf doe is het toch prima?
Wat Higgy bedoeld is dat het neigt de kant op te gaan en voor het het geval is dat het die illigale kant opgaat waarschuwt hij van te voren !!
Ik kan ook zeggen ga op het FTD forum kijken waar dit soort dingen vaak aangemeld worden !
Dit is een volledig legaal forum die dingen aanmeld die in nieuwsgroepen gepost gaan worden !!
Hier mag ook onder geen beding met paswoorden of uitleg gesproken worden !!
Waarom ?? omdat je dan illigaal bezig bent en zo'n waardevol forum opgedoekt kan worden door een stichting Brein.
Vandaar dat ik de reactie van Higgy heel goed begrijp, en wil voorkomen dat er actie wordt ondernomen tegen het Skoda forum door bv een stichting Brein !!
Ik kan alleen maar zeggen tegen Higgy, blijf scherp op zulk soort dingen en degene die wil weten hoe het illigale circuit werkt moet maar flink gebruik maken van Google want met speurwerk kom je dan een heel eind !!
Hoop dat ik op deze manier net aan de bovenkant van het lijntje ben gebleven !!??
)

) Oplossing in een dergelijk geval: Contact uit, kwartiertje wachten, dan reset hij vanzelf