Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

MarkvdD

Forumguru
Ik heb laatst geprobeerd m'n telefoon te koppelen aan de bluetooth module in m'n Octavia. 'M'n telefoon vindt netjes de bluetooth module maar als ik wil verbinden wordt er om het wachtwoord gevraagd. Ik kan dat in m'n boekje nergens vinden. Kan ik dat wachtwoord opnieuw instellen? Of is er een standaard wachtwoord voor als je de telefooninstellingen naar fabrieksinstellingen terug zet?
 

MarkvdD

Forumguru
Ik had de fabrieksinstellingen van de telefooninstellingen in m'n Columbus terug gezet en 0000 geprobeerd, die pakte hij niet. Dus zou nog 1234 kunnen proberen.
 

RogerS

Forumguru
Top, goed gevonden!

Uiteraard zojuist ook even gekeken en bij mijn versie werkt dat ook.

Het speedsignal kun je terugvinden onder meerdere categorieën.
Als je naar Navigation en dan menu "Dead Reckoning" (zo ongeveer geschreven) dan wordt niet alleen de snelheid weergegeven maar als laatste, naar beneden scrollen, ook de waarde van de acelerometer (versnelling) getoond. Morgen eens testen of die waarde ook real-time wijzigt.... (Ben benieuwd zijn welke versnellingswaarde Corné met z'n Superb hier kan halen)
 

MarkvdD

Forumguru
Is hier iemand in een straal van zo'n 20 km rond om Ouderkerk aan den IJssel die mij kan helpen mijn Columbus van een software- en kaartupdate te voorzien?

Zoja, kwanta kosta ? Stuur maar even een PM als je me hierbij kan helpen.
 

MarkvdD

Forumguru
@Joske , ik heb al contact met Octavia32 gehad maar is voor mij 5 kwartier rijden. Niet dat dat een straf is in m'n Octavia maar moet er wel de tijd voor hebben .... ;)
 
Iemand in de buurt van Rotterdam die een Columbus uit een Octavia uit 2011 kan updaten?

Nieuwe firmware is denk ik niet nodig, maar de nieuwste kaart van Europa zou leuk zijn!
 

Octavia32

Forumguru
Nieuwe firnware is ook handig want dan wordt er een extra partitie aangemaakt voor de personal poi's. Die je vervolgens bij je navigatie kan gebruiken

En er zitten nog een paar extra voordelen bij.
 
Bovenaan Onderaan