Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

gehaktbal

Forumguru
Waarom worden die quotes nou weggehaald? Wellicht is het antwoord handig voor andere topic-lezers? Dit zal niet het eerste bericht zijn waar enkele maanden later antwoord op kwam. En ook mij heeft dit in andere topics en op andere fora geholpen.
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Hoeveel moeite is het nu helemaal om even op het pijltje bij de naam te klikken?
Dan lees je direct het hele (originele) verhaal, en met een druk op 'terug' of op het linkswijzende pijltje in de bovenbalk van je browser, ben je dan weer 'hier'.
 
Hoeveel moeite is het om bij de Octavia 4, Golf 8 etc. via het menu in het centrale touchscreen naar de desgewenste functie van de auto te gaan? Niet veel, maar toch voldoende om er over te klagen en zelfs voldoende voor VAG om bij in ieder geval de Golf 8 facelift een aantal knoppen weer terug te brengen.

Andere vraag; Wat maakt het uit of de quote er staat waardoor je het verhaal meekrijgt zonder extra handelingen te doen? Is een oprechte vraag, ik heb geen verstand van forums of iets vergelijkbaars. Mij lijkt het alleen maar duidelijker omdat je precies weet op welk bericht van welk lid gereageerd wordt.

Bovenstaande quotes verwijderen zorgt in mijn ogen voor een onduidelijk geheel.
 
Ik snap t ook niet.. en dan is zijn oplossing dat je handmatig heen en weer moet gaan tussen pagina’s..ja.. dat is inderdaad veel gebruiksvriendelijker.. want waarom zou je iets gebruiken als het ook in 1 oogopslag kan.. nee.. dat zou te simpel zijn..
 

gehaktbal

Forumguru
en dan is zijn oplossing dat je handmatig heen en weer moet gaan tussen pagina’s..ja..
Nou, dat heb ik dus inderdaad 'getest'. En dat werkt eigenlijk echt stik irritant op die manier. Ja, als ál je posts op 1 pagina staan misschien. En zelfs dan is het nog irritant, aangzien je dan weer terug kan scrollen naar het deel waar je was gebleven met lezen.

Heb maar even het deel van jouw post waar ik op inhaak ge-quote @Disaster-Master.

Hoeveel moeite is het nu helemaal om even op het pijltje bij de naam te klikken?
Als er niet ge-quote was, was dat pijltje naast de naam er ook niet. Of mis ik nu iets?

en met een druk op 'terug' of op het linkswijzende pijltje in de bovenbalk van je browser, ben je dan weer 'hier'.
Dit is dan wel weer zo inderdaad.
Hoe dan ook is het irritant als er te streng op quotes wordt gehandhaafd.
 
Laatst bewerkt:

Raosc

Lid
Hoi Allen, hier een Columbus - navigatie vraag. Ik heb de laatste versie (HIGH12_P330_EU_202322) van de skoda site gedownload. Uitgepakt en op een SD kaart (fat32) gezet. De 2 losse mapjes en een los metainfo2.txt bestandje. Zodra ik deze in mijn Kodiaq steek en bij navigatie naar updates ga krijg ik de melding: Fout: geen bestanden beschikbaar. Een medium met bestanden voor de software-update plaatsen of de bron controleren, alstublieft. Heb ook al geprobeerd om via een 128GB usb stick de navigatie update te draaien maar ook daar dezelfde foutmelding. Weet iemand wat ik fout doe?
 

Raosc

Lid
@Rallye Ik heb het kaartje (zoals in de link beschreven) als Fat32 geformatteerd dus dat zou het probleem niet moeten zijn? Kan het zijn dat het een micro SD kaart is?
 

wakkie

Senior Member
Via een Mac is het een drama. Heb er altijd problemen mee. Conform instructies uitgepakt op een sd kaart en in het slot gestoken. Systeem vindt niks. Hetzelfde geprobeerd via een USB stick, ook hier geen resultaat. Soms werkt het wel. Je moet wel maar een slot gebruiken, in het tweede slot mag geen sd kaart steken Ik doe het nu online via mijn simkaart en download alleen die landen die ik nodig heb en dit werkt wel, maar “vreet” mb’s.
 

Rallye

Forumguru
De Mac voegt extra bestanden toe waar het systeem last van heeft. Met een speciaal programma kun je die weer verwijderen.
 

Raosc

Lid
ok dus als ik de bestanden via een PC erop zet dan zou het wel moeten lukken begrijp ik hier uit. Ga ik het via die weg eens proberen. En anders is de oplossing via de sim kaart nog een idee. Thnx
 
Bovenaan Onderaan