Amundsen Het grote Amundsen-topic

Wilmar

Nieuw lid
Ik verwacht zelfs niet dat ze daar antwoord op weten. Grappig is ook het antwoord van Skoda Auto CZ. Je zou verwachten dat Customer Care van de fabrikant toch iets meer weet. Maar helaas:
Unfortunately, we do not know the exact date of the map update, but we expect it in the near future.
 

Rallye

Forumguru
Ook daar: de vraag niet gelezen. Anders had het iets moeten zijn van "nee, de updateperiode is zeker niet voorbij, binnenkort komt er echt weer één".
 

Edjek

Nieuw lid
Beste mensen,

sinds kort heb ik een octavia met online updates voor de navigatie. Hiervoor reed ik fabia en wist precies wat de versie nr was, maar nu zie informatie van admunsen wat ik niet snap. Hoe is het versie nr van kaarten te achterhalen, begint dat met ece en een jaartal? En online zegt ie ice 1 2021_2022, wat houdt ece 1 in?
 

64rhfx

Senior Member
Voor de MIB1 nog steeds geen update en de 2020/2021 liep al enorm achter toen hij uitkwam. Voortaan maar weer google maps gebruiken. Blijkbaar komen er geen updates meer, Octavia 2014 is te oud voor ze.
 
Is er een mogelijkheid om binnen topics (deze telt op mijn telefoon inmiddels 217 pages) op onderwerp te zoeken? Mogelijk is mijn vraag namelijk al gesteld en beantwoord, maar dat kon ik niet vinden..

Hoe dan ook: mijn Amundsen MIB2 heeft een probleem met lezen van muziek van SD of USB. Verdeeld in mappen en submappen werd inhoud op de SD/USB niet herkend. Toen ik alle nummers los op SD zette, leek het opgelost. Echter: alleen artiesten A t/m L (?) werden gelezen. M t/m Z dus niet.

Iemand een oplossing? Ik gebruik een SDHC 32GB kaartje. De USB's zijn groter (64 of 128 meen ik)
 

064harry

Forumguru
Hmmmm het zou moeten kunnen hoor.
Hier geen problemen.
Volgens mij heb ik alleen complete albums erop staan. En geen losse nummers.
Als je wilt wil ik wel een keer mijn kaartje eruit halen om te kijken.
 
Ik had alles in mappen en submappen (music/artiest/album/losse nummers) maar zo 'diep' kan Amundsen kennelijk niet lezen. Het hele medium (USB of SD) werd niet herkend. Heb toen gelijk alle mappen verwijderd en alle losse nummers in 1 map (music) gedaan. Dat lukte. Maar zoals gezegd: hij leest niet alles.

Ik ga dit weekend proberen wat 064harry zei en zal in elk geval de albummappen herintroduceren. Hopelijk scheelt dat. Ik laat het weten.

@Rallye ik zie standaard alle nummers (nou ja, tot en met beginletter L dus). Kies ik voor database weergave, dan kan ik kiezen voor album, artiest etc. Echter: nummers van Queen (of andere bands met hoog-alfabet-letters) worden ook dan niet getoond.

Btw dank voor de zoektip, ga ik gelijk proberen
 

redriver

Actief lid
Ik ben redelijk nieuw in dit topic maar stel (in aanloop naar de aankoop van een Octavia > 2017) de volgende vraag;

De functionaliteit van een Amundsen unit in vergelijking met een Columbus unit scheelt niet veel ? Buiten dat de ene een kleiner scherm heeft dan de ander. Heeft een Amundsen (veel) minder mogelijkheden dan een Columbus ? Ik denk hierbij aan input mogelijkheden (USB SD) en mogelijkheid voor Android auto en of Apple Carplay ?
 

VolvoFox

Senior Member
De Amundsen in mijn Superb van 2019 valt regelmatig uit of loopt vast. 2x gemeld bij garage en zou software geüpdatet zijn maar probleem blijft. Daarnaast kan ik niet al mijn contacten uit mijn telefoon oproepen omdat Amundsen slechts 500 telefoonnummers aan zou kunnen. Herkennen jullie dit?
 

064harry

Forumguru
De Amundsen in mijn Superb van 2019 valt regelmatig uit of loopt vast. 2x gemeld bij garage en zou software geüpdatet zijn maar probleem blijft. Daarnaast kan ik niet al mijn contacten uit mijn telefoon oproepen omdat Amundsen slechts 500 telefoonnummers aan zou kunnen. Herkennen jullie dit?

Ja, dat gebeurde mij ook wel es.
Weet alleen niet meer wat er aan gedaan is. (is alweer een tijd geleden)

Ik heb meer dan 900 contacten in de auto staan.
Dus moet het wel kunnen .. meer dan 500 (zie afb)

IMG_0899.jpeg
 
Bovenaan Onderaan