Amundsen Het grote Amundsen-topic

Okki

Donateur
Ik vindt mijn radiogeluid prima. Het ligt er overigens ook aan welke zender je aan hebt staan. Sommige zenders geven meer bas door dan andere.
 

rick_l

Lid
Ik heb 2 vragen:

- weet iemand of en hoe het mogelijk is om bij gebruik van sd kaart in menu media ook de cd cover te laten zien? Nu zie ik alleen maar "mapjes" met de naam van de cd. Zou het wel handig vinden als ik ook de cd cover te zien krijg

Ze mogen max. 400 x 400 zijn.
Groter en je ziet ze niet.
 
D

Deleted member 24009

Ik heb in iTunes van mijn cd's afspeellijsten gemaakt en die naar het sd kaartje gekopieerd. Is het dan een kwestie van een jpeg afbeelding toevoegen aan het mapje waa de cd tracks instaan?
 

error404

Senior Member
Weet iemand nog een voordelig adresje voor v9 voor de Amundsen (RNS310)? Marktplaats staat vol met deze versie dus het zal wel te "dupliceren" zijn :)
 
Als je nu op een nieuwe Skoda (Fabia of Rapid) DAB besteld, krijg je dan de oude DAB of de nieuwe DAB+?
Die oude lijkt me niet zo zinvol? Of wel?
 

EdK

Forumguru
Ach als er hedentendagen over DAB gesproken word dan praten we eigenlijk meteen al over DAB+
 

Mistraller

Senior Member
In mijn O2FL uit 2010 zit een Amundsen RNS310. Voorop een jackplug aux, en achterop is ook een aux in volgens mij. Ik wil graag spotify over de autoradio krijgen. Bedienen gaat met mijn amundsen niet lukken, maar ik wil wel op de aux achterin een bluetooth receiver aanprikken. De receiver heb ik al, voeding krijgt ie via het 5v laadpunt voor de smartphone dat ook al aanwezig is. Iemand ervaring hoe je dit aansluit, en of er nog dingen zijn om rekening mee te houden?
 

DeNnZ

Forumguru
Volgende week mn OIII MY16 met Amundsen MIB2 oppikken, maar iets wat me nog niet helemaal duidelijk is, zit er nou wél Apple Carplay op of niet?
Ik lees nl veel verschillende berichten over het net...
 
D

Deleted member 24009

Zit er niet standaard op, dealer moet dit activeren en dat kost ca 230 euro
 
Bovenaan Onderaan