Amundsen Het grote Amundsen-topic

D

Deleted member 24009

Ja lekkere site is dat,krijg alleen maar unexpected error meldingen...
 

Okki

Donateur
Geen idee of het al eerder genoemd is, maar als je het split screen aanzet, wat handig is omdat hij de afslagen en rijstrookwisselingen mooi aangeeft, mis je echter de toegestaane snelheid linksboven. Die zit dan net achter het splitscreen.
 

Octavia1.6i

Forumguru
Zit er verschil in de losse GPS-ontvangers die je kan kopen? Navigatie overzetten was plug and play maar GPS vind geen signaal. Heb de ontvanger nu achter de radio in het gat gegooid, maar denk ook niet dat dat de beste plek is.
 

cortrans

Forumguru
Die updates van de oude Amundsen+ (rns 315) is zelf prima te doen.
De handleidingen en bestanden staan overal op internet
Voor de computer freaks prima te doen ja, voor de diabeten (zoals ik) een hels werk........ Toch fijn dat er dan mensen zijn die het dan compleet aanbieden:yeah: (ook la is dat niet goedkoop, maar goedkoper dan origineel)
 
D

Deleted member 24009

Geen idee of het al eerder genoemd is, maar als je het split screen aanzet, wat handig is omdat hij de afslagen en rijstrookwisselingen mooi aangeeft, mis je echter de toegestaane snelheid linksboven. Die zit dan net achter het splitscreen.
Bij de Amundsen in mijn O3 verspringt de toegestane snelheid naar rechts, blijft dus zichtbaar
 

Rebel

Senior Member
Als je een nieuwe sms ontvangt, verschijnt er dan geen andere melding dan enkel het minuscule briefomslagje rechtsboven?
 

Rallye

Forumguru
Als je het Phone-scherm open hebt staan, komt er ook een rode 1 bij SMS (naast het envelopje mindenonder). Geen geluid of zo.
 
Laatst bewerkt:

Rebel

Senior Member
Als je het Phone-scherm open hebt staan, komt er ook een rode 1 bij SMS (naast het envelopje mindenonder). Geen geluid of zo.
Thanks.
Maar op Radio, Media of Navi enkel dat omslagje rechtsboven?

In mijn vorige wagen, Ford Focus met Sync2, kreeg je een pop-up, met de vraag op het bericht voor te lezen.. Vond ik handig.
 

Carlovdw

Forumguru
Klein vraagje
Ik heb een rapid van nu januari
We hebben daar surroundgeluid en virtual bas op.
Het rare is wel als ik gewoon radio opzet gaat dit niet. En via media (Bluetooth enz) gaat dit wel. Is er een mogelijkheid dat dit bij radio ook werkt?
Het is werkelijk een verschil is geluid.
Greetz
 
Bovenaan Onderaan