Het grote AliExpress forum

JeSko

Forumguru
Ga morgen naar de DHZ @TurboT , ga eens kijken wat ze hebben, normaal moeten deze logo's er niet meer af, maar goed dat dacht ik bij de vorige twee sefs ook :D


@JPs_OC2

Jazeker! Mooi zijn ze zeker :) de zwarte leken van een afstand nergens naar, zwarte stippen idd.
 

Tees

Donateur
Ik zou het zelf geen aanbeveling vinden dat het met wasbenzine eraf kan...maar ik lijm dan ook om te zorgen dat t vast zit en vast blijft :-). Ik weet niet of PolyMax ergens goed in oplost, volgens mij is het devies voor dit soort spul (net als de meeste kitten) 'mechanisch verwijderen'
 

iRob1984

Senior Member
Octavia 4 is niet van toepassing, daar is alles al LED, ondanks dat het plaatje een Octavia 4 toont
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fanSkoda-VW

Donateur
Uit de gratie? Niet bij mij maar ik heb weinig nodig. Toevallig net voor nieuwe Huyndai Bayon besteld de clip voor tickets, brilhouder met logo voor zonneklep en anti faraday sleutelhoes.
Auto komt volgende week. Bijpassende USB snoertjes in autokleur had ik al. LOL

grtsss
 

VAG-man

Forumguru

ruud076

Actief lid
@Wolf75
ik heb voor diverse autos van die lampen besteld en werkte feilloos, alleen bij mijn superb 2019 heb ik de bevestiging afgebroken , zijn in dit geval dunne plastic klemmetjes die heel snel afbreken als je ze in de deur duwt, nu was het toen wel heel koud toen ik ze erinzette , dus dat kan het verschil maken
ik heb direct gereclameerd , fotos gemaakt van de afgebroken pinnetjes en binnen een paar dagen geld teruggekregen.
ook weer wel nieuwe besteld via ali maar ander bedrijfje, nu even wachten tot de temperaturen weer omhoog gaan.
ps de aansluitingen zijn bij ieder bedrijfje hetzelfde , beetje zwakke constructie
 

ruud076

Actief lid
nee geen linkje had het via mijn telefoon besteld maar het kwam van jieyun store , misschien is dat zo te vinden op ali express. de lampjes kosten 6,79 euro
trouwens de auto in jou avatar had ik ook naar zitten kijken op gaspedaal , grappig we hebben dezelfde auto denk ik , alleen ik heb hem toen bij de dealer gekocht :)
 

Wolf75

Senior Member
@ruud076 gelukkig heb je het alleen bij kijken gehouden. ;) Ik heb er erg veel plezier van. Ik kreeg voor mijn oude Outlander met 220000km op te teller nog serieus geld terug en zij hadden de Superb ook strak geprijsd. Dat maakte dat ik de gok heb genomen om bij een "handelaar" te kopen ipv een dealer. Ik kon de hele historie checken en ik heb de dealer gebeld waar hij altijd in onderhoud is geweest. Alle beurten gehad en geen aantekeningen van de monteurs. Hij ziet er nog als nieuw uit van binnen en van buiten. Alleen nog een trekhaak eronder laten zetten en ik overweeg om de DSG te laten chippen.
 

Eltjo

Forumguru
Voor de kerstdagen deze nog binnen gekregen.
De oude was in stukken had ik bij de APK gezien.
Het werkt perfect voor mijn Sup uit 2010.

€ 21,09 5%OFF | Koplamp Level Sensor Voor Skoda 2008 2009 2010-2015 Yeti 2010 2011 2012-2018 3T0941273 3T0 941 273
Het kopje was bij mijn vooras sensor afgebroken en heb ik met een beetje lijm en een schroefje weer gefixet. Precies het punt waar je bij jouw Ali versie een metalen boutje ziet zitten.
Moet je de sensor of de koplampen dan niet weer vertellen wat de Basic setting is?
 
Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
@Eltjo bij mij was het stangetje in het midden geknapt. Nee je hoeft Basic Settings niet te doen. Op de vooras zit en nog één. Misschien als je beide gaat vervangen dat je de basisinstellingen wel moet doen. Ik heb goed licht en krijg geen reactie van tegenliggers.
 
Bovenaan Onderaan