EdK
Forumguru
vandaar dat dit de 4e skoda is en de 4e keer dezelfde kleur.Dat beige is een superkleur voor te onderhouden. Je ziet quasi niet dat hij vuil wordt.
Vaak zie ik aan de velgen eerder dat de wagen gewast moet worden dan aan de wagen zelf
vandaar dat dit de 4e skoda is en de 4e keer dezelfde kleur.Dat beige is een superkleur voor te onderhouden. Je ziet quasi niet dat hij vuil wordt.
herkenbaar. Mijn schoonzus heeft deze kleur ook op haar o3. Wassen de wagen amper af maar komt er steeds goed voor.vandaar dat dit de 4e skoda is en de 4e keer dezelfde kleur.
Vaak zie ik aan de velgen eerder dat de wagen gewast moet worden dan aan de wagen zelf

Da's deLet bij aflevering effe op je kentekenplaat
Zit allemaal gele verf op gesmeerd

Tsja ik had al gezegd dat het wel ff kon duren, dan heb ik gister al één geplaatst van in de showroomIk zit maar te refreshen maar geen reactie in dit topic
Dat ongetwijfeld hoor, en heleboel instellingen in de eerste file ook al aangepast, maar bv de instelling dat ik de GPS snelheid in scherm weergeef kan ik op dit moment nog niet vinden.Mediading valt reuze mee hoor. Kwestie van even wennen.
heb je stuurbediening? Via de rechtse knop ga je normaal gezien naar de menu, dan "rijgegevens" selecteren en daarin kan je gps-snelheid aanduiden. Zet dit ook altijd aan. Superhandig wanneer je geen boetes wilDat ongetwijfeld hoor, en heleboel instellingen in de eerste file ook al aangepast, maar bv de instelling dat ik de GPS snelheid in scherm weergeef kan ik op dit moment nog niet vinden.
En is toch altijd wel prettig buiten je standaard tellerunit die altijd met een afwijking de snelheid aangeeft

daar heb ik flitsmeister voor.......Superhandig wanneer je geen boetes wil

Ga me best doen Corné , maar moet eerst nog ff de studie Fabia 3 afhandelen....Nu nog ff je handtekening aanpassen @EdK![]()