Het einde in zicht van de Yeti en nog ff wachten op de F3 combi

leon-cupra

Forumguru
vandaar dat dit de 4e skoda is en de 4e keer dezelfde kleur.
Vaak zie ik aan de velgen eerder dat de wagen gewast moet worden dan aan de wagen zelf
herkenbaar. Mijn schoonzus heeft deze kleur ook op haar o3. Wassen de wagen amper af maar komt er steeds goed voor.

Lava blue daarintegen is zo een sch**tkleur om te onderhouden. Onze S3 is in deze kleur en om die proper over te laten komen, dien je hem effectief iedere dag wassen en zeker nu :banghead:
 

EdK

Forumguru
ja zag het al @ertromp , ze net al erover gebeld dat ik daar geen genoegen mee zou nemen.....
Hij was het er niet mee eens , maar zou er voor zorgen dat er eventueel een nieuwe op zou komen...:sleep:
 

EdK

Forumguru
Ik zit maar te refreshen maar geen reactie in dit topic
Tsja ik had al gezegd dat het wel ff kon duren, dan heb ik gister al één geplaatst van in de showroom
En ja was ff aan t toeren naar Kaatsheuvel ( nee geen efteling maar familie ) en dat was nu niet echt een lokatie voor foto's
Wel alvast de ouwelullen raamschermen voor erop gezet en de motorkap gasveren met met medewerking van mijn neef.
Tsja en smorges had ik de rubbermat al geplaatst in den kofferbak, maar was de spatlappen voor en achter vergeten mee te nemen, dus die moet ik eerst nog monteren.
Maar heremehuppeldepup wat een apparaat dat mediading, me mobieltje is nog simpeler....
En het 3 cilinder torretje heeft me zeer positief verbaast, oke zal nooit een een Tesla worden met optrekken etc maar valt me zeker niet tegen.

Maar ik heb nog wel een andere primeur die je in het Karoq topic kunt lezen.......
 

Rosinfield

† In Memoriam
Mediading valt reuze mee hoor. Kwestie van even wennen. Ik was er heel snel mee vertrouwd. Werkt erg intuïtief (voor mij althans)
 

EdK

Forumguru
Mediading valt reuze mee hoor. Kwestie van even wennen.
Dat ongetwijfeld hoor, en heleboel instellingen in de eerste file ook al aangepast, maar bv de instelling dat ik de GPS snelheid in scherm weergeef kan ik op dit moment nog niet vinden.
En is toch altijd wel prettig buiten je standaard tellerunit die altijd met een afwijking de snelheid aangeeft
 

leon-cupra

Forumguru
Dat ongetwijfeld hoor, en heleboel instellingen in de eerste file ook al aangepast, maar bv de instelling dat ik de GPS snelheid in scherm weergeef kan ik op dit moment nog niet vinden.
En is toch altijd wel prettig buiten je standaard tellerunit die altijd met een afwijking de snelheid aangeeft
heb je stuurbediening? Via de rechtse knop ga je normaal gezien naar de menu, dan "rijgegevens" selecteren en daarin kan je gps-snelheid aanduiden. Zet dit ook altijd aan. Superhandig wanneer je geen boetes wil :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Jan Krukas

Senior Member
EDK van harte met je nieuwe aanwinst mooie kleur ook mijn vorige Superb had de
Zelfde kleur, heel veel gezonde km en ik hoop dat je nooit geflitst word. Gr. Jan.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Nu nog ff je handtekening aanpassen @EdK ;)
Ga me best doen Corné , maar moet eerst nog ff de studie Fabia 3 afhandelen....:pieker::pardon:

En wat betreft schadevrij, dat ik verzekering ging overzetten kreeg ik te horen dat ik er al 30 jaar schade vrij op had zitten.
En één diefstal had geclaimd, maar dat was toendertijd een motorfiets (st1100) die een ander harder nodig had dan ik....
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan