Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

Tuulster

Forumguru
Aangezien ik onverwacht de kofferklep nog wel eens op mijn achterhoofd kreeg heb ik de gasveren vervangen. Voor het vervangen van de gasveren moest er toch al een deel van de bekleding uit, dus heb ik meteen maar alles gedaan en schoon gemaakt. Ook de afdekking van het slot weer even goed bevestigd waardoor de kofferruimte er weer strak uit ziet!

Voor de ruimte fetisjisten op het Skoda Forum even een foto van mijn lel van een kofferbak :deuk:

image-2018-12-12.jpg
 

Sjoerdb

Forumguru
Gaaf verhaal om te lezen, in het begin waren er wat reacties over ieder zijn eerste alfa. Mijn eerste auto was een alfa Romeo 1750 berlina uit 1970, op LPG en zeer fijn mee gereden!
 

Smeeuwis

Donateur
Heel erg fraaie auto! Echt voor de liefhebber. Er wordt niet voor niets gezegd dat je als auto-adept ooit één Alfa gehad moet hebben. Ik denk met weemoed terug aan de rijlessen die ik 25 jaar geleden kreeg in een 33 1.7, jawel! Als een kogel liep dat en je leerde er ook écht sturen. Heel veel plezier er mee!
 

Jewepe

Forumguru
Heb een stuk of negen Alfa's gehad in de loop van de tijd. Altijd met veel plezier in gereden. Totdat ik voor mijn werk afhankelijk werd van mijn vervoersmiddel. Toen brak het tijdvak van de Volvo's en VAG-producten aan ...................................... :pardon:
 

B.Stuurder

Forumguru
Mijn vader heeft de nodige Alfa's gehad, met de nodige ellende af en toe, maar ook met zo'n mooi houten stuur en het karakteristieke geluid. Als ik me goed herinner heeft hij twee Giulietta's gehad (eind '70 begin '80), een blauwe en een witte, een 75, twee keer een 164 en twee keer een 166. En toen was hij oud en ging in een Citroën XM rijden :laugh:
Ik heb zelf nooit een Alfa gehad, maar de nieuwe modellen zijn wel aantrekkelijk. Helaas is het alles VAG wat de klok slaat bij ons. Misschien eens privé, als de kinderen de deur uit zijn. ;)
 

Tuulster

Forumguru
Besteld bij SCC in Duitsland.
Als ze binnen zijn kunnen de 17inch Selespeed wielen er onder. Die liggen strak in de wax te wachten in de schuur.

SV_System_2E_WEB.jpg
 
Bovenaan Onderaan