Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

Tuulster

Forumguru
Nee wisser blijft er op, DS logo ook.

Dealer sticker gaat er af, DS3 belettering gaat er ook af en daar komt het Performance Line logo voor terug.
Dit embleem vind ik echt prachtig dusssss komt het op de bips!
 

VAG-man

Forumguru
Ach iedere man heeft zijn vrouwelijke trekjes. Bij jou is het gewoon wat duidelijk @Tuulster.

Ik heb jaren lang een Audi A2 gereden. Óók een vrouwen auto volgens sommigen. :cheers:
 

Octavia_Gert

Senior Member
Ik heb jaren lang een Audi A2 gereden. Óók een vrouwen auto volgens sommigen. :cheers:
Ik dacht eerder aan een oude mensen auto, ik begrijp niet waarom mensen hem mooi vinden, mijn buren hebben er een en die is niet zo goed gelukt. Maar ik zou me voor kunnen stellen dat het net als bij de i3 heel erg kan liggen aan de uitvoering. Daar staat een hele mooie van in de straat
 

VAG-man

Forumguru
20200419_115025.jpg
Ik dacht eerder aan een oude mensen auto, ik begrijp niet waarom mensen hem mooi vinden, mijn buren hebben er een en die is niet zo goed gelukt. Maar ik zou me voor kunnen stellen dat het net als bij de i3 heel erg kan liggen aan de uitvoering. Daar staat een hele mooie van in de straat

Als de A2 zilvergrijs ja, maar een kek kleurtje is het toch anders.
 

Tuulster

Forumguru
In een ander topic in de discussie beland rondom hoe je de motorruimte zou moeten reinigen.
Aangezien de DS nog niet zo oud is en de motorruimte niet zo erg vervuild was heb ik de Hogedrukreiniger maar laten staan.

Vandaag eens lekker met ontvetter, borsteltje en doeken aan de gang gegaan.......
BRANDSCHOON :D

Motorruimte1.jpg
 

Tuulster

Forumguru
Vandaag het kontje aangepakt. :D

VAN
Dakspoiler7-1.jpg

NAAR
Aangepaste kont 1.jpg

Plak ik alleen dat logo een kwart slag gedraaid met mijn stomme harses :mad: :banghead:

Ach ja, ik heb er maar om gelachen :laugh:en een stuk 3M tape besteld.
Als je het niet weet zie je het niet.... als de tape binnen is zet ik de föhn er weer op en draai hem goed, voor nu zit het even best :tongue:
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
En ben je daar de hele dag mee bezig geweest ????
Zal er aardig wat bier ook doorheen gegaan zijn
 
Bovenaan Onderaan