Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

Jee13

Forumguru
Ja ook mijn idee van die naven

nog even potje antraciete hamerite scoren en de naven ook netjes maken

Is heel gaaf geworden zo in het wit, gewaagd... maar daar hou ik wel van
 

catch me

Forumguru
Idd neeeee!!!! Is te gek....:sterretjes:

Maar ik denk dat afplakken meer tijd in beslag neemt dan 2 / 4 X bout losmaken van remklauw/remzadel, maar dat is ieder voor zich

Enne, ben niet zo van de viva la France auto's, maar zo'n Ds3 en andere Ds uitvoeringen zijn wel erg leuk en apart
 

Jee13

Forumguru
20190529_131219.jpg

Heb foto er nog even bijgezocht toen we aan het buiten spelen waren met mijn maatje zijn DS. De flens in de kleur van de velg vind ik vaak het mooist. In dit geval heeft mijn maatje zwarte velgen. Jij hebt antraciete velgen. Dan lijkt mij antraciet mooi staan. Probeer het aanlegvlak niet te verven. Naaf goed schuren en hamerite beetje vlot aanbrengen, dan kan je zelfs met kwastje een streeploos resultaat krijgen.
 

Tuulster

Forumguru
Nog genoeg te doen hoor @Rosinfield :jaja: maar de mod die zich nu in mijn hoofd heeft geworteld is een prijzige dus die zal eerst door de ballotage commissie heen moeten ........:pardon:

Daarnaast kon dit zo maar eens een blijvertje zijn, wat een heerlijk karretje is dit zeg!!!! :yeehaa:

Remklauwen verven 7.jpg
 

Tuulster

Forumguru
Ach @s-line het is @EdK maar hè.......:deuk:

Ik bedoel gewoon dat er wel wat van de achterkant van de DS afgehaald gaat worden maar dat ik er ook iets moois (vind ik tenminste) voor terug plaats:thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan