HarrieSkoda: Octavia O3 1.2 TSI - DSG7

Horkje

Forumguru
Ik zat al een tijdje op deze update te wachten en echt een supermooi resultaat @HarrieSkoda !

Zwarte spiegelkappen niet over twijfelen. Volgens mijn persoonlijke mening past dat sowieso ook mooi bij je zwarte grill en zomervelgen. Desnoods even Photoshoppen om het verschil te zien?

En de kont? Sowieso beginnen met kaal maken. Dat is al mooier dan de chromen merk- en typeaanduiding (vind ik dan). Voelt het toch te gladjes en te kaal, kan je altijd de zwarte merk- en typeaanduiding erop plakken.

Nogmaals complimenten in ieder geval.

Edit: Ook geen kleurverschil te zien trouwens. Dat had nog “een dingetje” kunnen zijn.
 

innocenti

Forumguru
Gaaf zo'n RS bumper. Erg netjes geworden. Jammer dat koplampen complex zijn om om te bouwen.

Spiegelkappen weet ik niet. Ik vind t goedkoop ogen. Alsof de verf op was bij t spuiten van de spiegels. Maar je moet je eigen gevoel volgen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Super leuk van al die lovende reacties. Thnx hiervoor!
Ook al doe je het uiteraard allemaal omdat je het zelf mooi vindt, is het ook leuk om te horen dat anderen je werk kunnen waarderen!

@MaxN ; Achterbumper staat inderdaad niet op het lijstje. Dit staat ook niet op de planning. Wel vind ik die Milotec uitlaatdummies erg leuk, dus die mogen er misschien ook nog wel op in het antraciet/zilver grijs :D.

@TurboT ; Alle aanpassingen aan de O3, of enkel gericht op de kosten voor de vRS bumper?

@Horkje ; Zoals je zegt, ga ik inderdaad beginnen met het kontje kaal te maken. Bevalt me dat, laat ik het zo.
De zwarte typeaanduiding heb ik (helaas te snel) besteld.

Kleurverschil was zeker een risico, maar ze hebben het ontzettend netjes kunnen matchen :thumbsup:

@innocenti ; Koplampen is echt geen optie... Hoe jammer ik het ook vind. Ach, uitdaging om halogeen zo 'wit' mogelijk te krijgen.

Over de avatar... jou valt ook alles op, niet :deuk:?

Voor wat betreft de spiegelkappen, onderstaand idee had ik in gedachten. Althans, als voorbeeld :jaja:.
Maar misschien dat het in combinatie met de zwarte wielen, het geheel té zwart wordt.

1k0.jpg


1k0.jpg


Kan overigens niet wachten tot ik de rest van het chroom 'eraf kan mikken'. Reuze benieuwd hoe die emblemen in kleur gaan staan, dus daar binnenkort maar eens mee stoeien! Heb ze overigens nog niet in het zilvergrijs gezien op een O3?
 

HarrieSkoda

Forumguru
@TurboT ; laten we het erop houden: voldoende :D.

Als ik echt alleszins terug ga rekenen kan ik wel een totaalbedrag noemen, maar het is en blijft een hobby.

Daarbij heb ik de 'tuningonderdelen' van mijn vorige auto goed kunnen verkopen, waarvoor ik de huidige 'speeltjes' weer heb kunnen kopen.

@MacRembrandt ; Lijkt vrij veel op de achterkant zoals ik hem wil maken, behalve het embleem dan.

Milotecs staan zeker goed!

Aftermarket (strooilicht) xenon/LED ben ik niet zo van.

Wellicht als LED doorontwikkeld is..
 

H@RM

Senior Member
De RS bumper maakt de Octavia wel echt af :thumbsup:

Misschien dat iemand de zwarte spiegelkappen wel even wil photoshopen. Ik denk dat het heel mooi staat
 
Bovenaan Onderaan