HarrieSkoda: Octavia O3 1.2 TSI - DSG7

HarrieSkoda

Forumguru
En wederom is er een potentiele opvolger in beeld. Daarom ben ik, hoeveel pijn het me ook doet, nog een stapje omlaag gegaan met de prijs.

Heb je kennissen/vrienden/buren/noem het op, die een supermooie, krachtige, zuinige, sportieve, gezinswagen zoeken.... stuur ze naar mij!

Hij is niet meer in de bazaar te vinden omdat ik niet op tijd een berichtje in het topic heb geplaatst waardoor deze verloopt.
Mod-edit:
Na 3 maanden worden advertenties automatisch verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

HarrieSkoda

Forumguru
@CDK helaas weer niets geworden.. blijkt er eentje te zijn die behoorlijke schade heeft gehad en hersteld is (weliswaar door Skoda), maar daar waag ik me niet aan.

Op het wensenlijstje staat nog steeds de Octavia Combi vRS 245pk met de nodige opties. Liefst DCC, VC, dat soort zaken.

Die in Naarden is het ook niet geworden omdat die een belachelijk en beledigend bedrag voor die van mij wilde geven..
 

hemi24

Forumguru
Tja als ze meer voor de occasion vragen kunnen ze ook makkelijk meer voor de in te ruilen wagen teruggeven.

En waarschijnlijk werd je aandacht voor de wagen in Naarden getrokken door de vraagprijs?
 

HarrieSkoda

Forumguru
De tijd is gekomen dat de superfijne 1.2TSI DSG7 Octavia van eigenaar gaat wisselen......

Hij zal gedeeltelijk origineel gemaakt gaan worden, waardoor verschillende onderdelen te koop zullen komen.
Mocht je mijn topic nou door hebben gelezen en denken, zou dat onderdeel beschikbaar zijn, stuur me een berichtje!

Hartelijk dank voor alle leuke berichten, support bij vragen, en het bekijken van al mijn upgrades!

Voor nu gaan we verder in:
https://www.skodaforum.nl/forum/i/harrieskoda-octavia-combi-3-fl-vrs-245.43854/

Ohja psssst..... Wees niet getreurd, hij blijft op het forum!!;)
 

TurboT

Forumguru
Zoooo jammer. Je hebt je Octavia zo goed vertroeteld en goed behandeld. Hopelijk gaat z’n nieuwe baasje dit ook doen.

ben wel benieuwd naar je nieuwe auto!
 

HarrieSkoda

Forumguru
Zat ik zelf ook aan te denken @Peter-036 , maar anderzijds ook weer handig om open te laten mochten er vragen over de Octavia zijn door wie dan ook, aangezien er best wel het een en ander aangepast was :jaja:.
 
Bovenaan Onderaan