Ik wil mijn reactie best toelichten, want nu word ik als de boosdoener gezien.
En wat mij betreft mag het dan een paar dagen blijven staan zodat iedereen het kan lezen, en vervolgens na post # 379 opgeschoond worden.
Beste meneer
@Fmoon heeft (mijn inziens) altijd overal commentaar op. Probeert zelf ongeveer al 4 jaar een nieuwe auto te kopen maar lukt telkens niet. Eerst een BMW, dan weer een O4vRS, noem het maar op, maar nooit ligt het aan zichzelf. Hij is juist degene die alles in het negatieve trekt en nooit het positieve ergens van kan inzien. Ohja, en kunnen we die RS3 van je ook eens een keer zien? Ben erg benieuwd.
Hoe gedateerd noem je je eigen O3 PFL dan wel niet? Het begin van de O3 begon in 2013, en inmiddels zitten we bijna in 2023, poeh.... Zijn ze bijna 10 jaar oud! Wat vind je dan van Audi? Ik persoonlijk vind het een tijdloze auto. Als je van een model uit 2012 zou zeggen dat hij nieuw was, zou ik het geloven.
Is het dan raar dat ik zo'n reactie plaats? Nee, ik denk het niet. Het is een opstapeling van.....
Ik denk dat het een manier van schrijven en een manier van interpreteren is. Volgens mij had dit op een heel andere manier geschreven kunnen worden, waardoor (kennelijke door meerdere personen die het zo opvatten) een andere interpretatie had plaatsgevonden!
Vrolijk kerstfeest

.