Handbediend raam linker achterdeur gaat niet meer naar beneden.

Edwinz

Forumguru
Heb niet alles gelezen maar dat witte pennetje/busje dat losschiet uit het raam komt bij bekend voor.
Ik had dit in mijn passat links achter, dacht toen een kapot ruit. Maar blijkbaar door trillingen het busje losgekomen. Welke trouwens toen gewoon teruggeplaatst is.

Nadat ik hierna heb laten kijken mocht ik ook meteen mn kabelboom vervangen omdat er opeens breuken in zaten (schijnt ook een euvel te zijn bij die auto's)
 

Edwinz

Forumguru
P.s.
Om dit alles vast te zetten destijds niet alles losgehaald. Was wel heeeel veel priegelwerk. (Toch maar even verder gelezen).

Had inderdaad een passat B5 (praten wel over 10 jaar terug)
 

Hakar

Donateur
Nu na 7000 km asfalt, klinkers kinderkopjes en zandpaden te hebben afgelegd en drie maanden verder zit het busje nog steeds in het raam.
Na het toch maar weer vastmaken van de zwarte plaat tussen de binnenplaat en het slot heeft het slot ook geen enkele neiging meer gehad om de deur gesloten te houden.
Ergo, op Youtube wordt her en der aangegegeven dat de zwarte plaat zonder problemen kan worden weggelaten, maar heeft ons gezamelijk brainstormen hier aangetoond dat het weglaten of niet vastzetten van de plaat niet altijd de beste oplossing is.
Voor de kit fanaten kan ik nog melden dat na ettelijke stortbuien en diverse druilige regendagen en het oversteken van de Langweerder Vaart de kitrand zonder nabehandeling nog steeds dat doet waarvoor hij is aangebracht.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan