Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Topic in 'Meetings & Shows' gestart door Disaster-Master, 27-10-2016.

?

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

1. Alleen motortuning

18 stem(men)
    40,0%
  2. Alleen DSG tuning

6 stem(men)
    13,3%
  3. Combinatie motortuning met dsg

10 stem(men)
    22,2%
  4. Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

6 stem(men)
    13,3%
  5. Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

5 stem(men)
    11,1%
  1. vleier

vleier Forumguru

zoals Jeremy Clarckson al eens zei : "MOAR POWAR!!!!!!"

Het is wel iets dat steeds beter lijkt te werken.

2. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Toch foto's, Marco? ;)
    En met zo'n resultaat moet ik ook wel, het geeft natuurlijk geen pas als een 1.4 sneller is :maakmegek:

3. Luuk Thijssen

Luuk Thijssen Forumguru

Stuurder, is het misschien een optie de handtekening een beetje in te korten? Een samenvatting van de lijst zegmaar ;) Snap dat je uitermate trots bent op al je opties, maar de berichten worden er niet prettiger leesbaar op zo. Als ik het mij niet vergis is hier ook regelgeving voor :tongue:

Schippersss vindt dit leuk.
  4. MaRco2

MaRco2 Forumguru

LOL:-) Later wat foto's op de dyno en buiten gemaakt, wel een hoog blauw gehalte.

Was een latertje, was rond 13.00 daar en stond uiteindelijk iets van 16.30 voor de eerste test op de rollenbank en na 18.45 weg. Dus gelukkig geen 8 tot 16 vrijdagmentaliteit daar.

5. MaRco2

MaRco2 Forumguru

Volgens mij gaan ze wel een beetje door elkaar heen (of van laat naar vroeger).

6. MaRco2

MaRco2 Forumguru

Last resort en B.Stuurder vinden dit leuk.
  7. MaRco2

MaRco2 Forumguru

8. MaRco2

MaRco2 Forumguru

[​IMG] [​IMG]

Last resort vindt dit leuk.
  9. MaRco2

MaRco2 Forumguru

Laatst aangepast: 06-12-2016
  10. MaRco2

MaRco2 Forumguru

11. MaRco2

MaRco2 Forumguru

12. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

"Meer blauw op straat", wordt er zo links en rechts toch vaak geroepen?
    Nou dan... :)

B.Stuurder vindt dit leuk.
  13. sandurtjuh

sandurtjuh Forumguru

@MaRco2 Coole pics! Ik heb je ook al een PM gestuurd, mocht je dit niet gezien hebben. Zou je de kentekenplaten willen verwijderen? Ik zou het op prijs stellen. Thanks!

14. MaRco2

MaRco2 Forumguru

Foto's verwijderd.

15. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Ik heb die vraag al vaker gesteld, maar wat voor kwaad meent men toch dat uit het tonen van kentekenplaten kan voortkomen? Er uiteraard even van uitgaande dat zaken als een slecht geweten niet aan de orde zijn

16. CDK

CDK Forumguru Donateur

Bang voor de leasemaatschappij denk ik ;)

B.Stuurder en Schippersss vinden dit leuk.
  17. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Ja, dat zou kunnen. Al kan ik me nauwelijks voorstellen dat daarvoor een realistische grond is ;)
    Alsof LM spionnen het internet afspeuren naar kentekens van klanten die hun auto hebben laten tunen; forget it

18. MaRco2

MaRco2 Forumguru

Vroeger waren mensen bang dat hun hobby auto lokatie te achterhalen zou zijn (iedereen heeft natuurlijk toegang tot de RDW adresbestanden :tongue: ), alsof je op de weg niet gevolgd kan worden of zichtbaar bent.

Ik heb er zelf juist een hekel aan als iemand JOUW eigen auto op foto's onherkenbaar maakt. Alsof iemand er iets mee kan doen (en mijn adres is toch overal te vinden, niet dat je er iets mee kunt :tongue: ).

Rosinfield vindt dit leuk.
  19. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

@Luuk Thijssen het is B.Stuurder. Blijkbaar was je zo in de war van mijn ellenlange opsomming van vooral, in de Style Business versie, standaard opties, dat het even mis ging?;)

Het was ook de bedoeling om even wat te plagen, ik heb het inmiddels aangepast, anders zijn de bladzijden met comments wel erg snel vol, toch?
    Ach ja en regels, als ik me daar steeds druk om maakte, dan was mijn leven een heel stuk saaier. Maar goed, ordnung muss Sein.... :tongue:

Dus... nu een spoiler voor de geïnteresseerde kijkbuiskindertjes. Met dank aan @sandurtjuh die mij deze nieuwe techniek leerde. #constructiefcommentaar.

Voor de TVS-gangers herkenbaar?: beter excuus aanbieden dan toestemming vragen. :D

vleier, Rosinfield en sandurtjuh vinden dit leuk.
  20. EdK

EdK Forumguru

Beide worden niet geaccepteerd....... :deuk::deuk:

Luuk Thijssen en B.Stuurder vinden dit leuk.

Deel deze pagina