Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

  • Alleen motortuning

    Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

    Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

    Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

    Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

    Stemmen: 5 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    45

MaRco2

Forumguru
15241282_1300937986637670_3946743981942427914_n.jpg
15283944_1300937913304344_8879341819217375202_n.jpg
 

sandurtjuh

Forumguru
@MaRco2 Coole pics! Ik heb je ook al een PM gestuurd, mocht je dit niet gezien hebben. Zou je de kentekenplaten willen verwijderen? Ik zou het op prijs stellen. Thanks!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb die vraag al vaker gesteld, maar wat voor kwaad meent men toch dat uit het tonen van kentekenplaten kan voortkomen? Er uiteraard even van uitgaande dat zaken als een slecht geweten niet aan de orde zijn
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, dat zou kunnen. Al kan ik me nauwelijks voorstellen dat daarvoor een realistische grond is ;)
Alsof LM spionnen het internet afspeuren naar kentekens van klanten die hun auto hebben laten tunen; forget it
 

MaRco2

Forumguru
Vroeger waren mensen bang dat hun hobby auto lokatie te achterhalen zou zijn (iedereen heeft natuurlijk toegang tot de RDW adresbestanden :tongue: ), alsof je op de weg niet gevolgd kan worden of zichtbaar bent.

Ik heb er zelf juist een hekel aan als iemand JOUW eigen auto op foto's onherkenbaar maakt. Alsof iemand er iets mee kan doen (en mijn adres is toch overal te vinden, niet dat je er iets mee kunt :tongue: ).
 

B.Stuurder

Forumguru
Stuurder, is het misschien een optie de handtekening een beetje in te korten? Een samenvatting van de lijst zegmaar ;) Snap dat je uitermate trots bent op al je opties, maar de berichten worden er niet prettiger leesbaar op zo. Als ik het mij niet vergis is hier ook regelgeving voor :tongue:
@Luuk Thijssen het is B.Stuurder. Blijkbaar was je zo in de war van mijn ellenlange opsomming van vooral, in de Style Business versie, standaard opties, dat het even mis ging?;)

Het was ook de bedoeling om even wat te plagen, ik heb het inmiddels aangepast, anders zijn de bladzijden met comments wel erg snel vol, toch?
Ach ja en regels, als ik me daar steeds druk om maakte, dan was mijn leven een heel stuk saaier. Maar goed, ordnung muss Sein.... :tongue:

Dus... nu een spoiler voor de geïnteresseerde kijkbuiskindertjes. Met dank aan @sandurtjuh die mij deze nieuwe techniek leerde. #constructiefcommentaar.

Voor de TVS-gangers herkenbaar?: beter excuus aanbieden dan toestemming vragen. :D
 

vleier

Forumguru
Ik ken haar hewl goed. kwamen er mij pas achter toen ik 16 was.
Echt te laat en daarna ook nog leraren die zeggen. Ik wist het wel.
 
Ik ben op een vakantiepark bij Nijmegen in de buurt en daarom deze ochtend (op afspraak) even bij TVS langs geweest. Ze hebben de afwijking hersteld dat de auto bij 80km niet naar 7 ging; hij hoort bij 79 te schakelen en dat deed hij niet; pas bij 84/85 dus dat is fixed.

En op mijn verzoek dat de auto iets eerder opschakeld bij 50km. Hij gaat nu bij 50km naar 5 en gaat pas bij 44/45 terug naar 4. Voorheen deed hij dat stipt met 49km. Erg iritant was dat. Allemaal nog binnen advies van TVS; hij valt niet terug naar een te laag toerental.

De aanpassingen waren met een half uur / 3 kwartier doorgevoerd. Dus mocht snel weer op pad :)

Tot nu toe direct tevreden dus we gaan zien hoe het verder bevalt maar ben erg positief.
Nog even bij onze oosterburen super plus98 getankt voor 1.44..
En op dat korte stukkie snelweg terug naar het park aan 1 stuk 200 gereden hehe :D
 
Bovenaan Onderaan