GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sharky

Actief lid
Auto's BJ 2013- heden betreft de prijsopstelling.

Oke bedankt voor je uitleg.
Maar dan heb ik nog een vraag;
Stel ik ga voor de meest uitgebreide variant van € 999,- waarop 25% korting wordt gegeven.
Dat is volgens mij een korting van € 249,75
Totale prijs incl. korting wordt dan € 999-, minus 249,75 = € 749,25
Dit is volgens mij een lager bedrag dan in de tabel staat vermeld.... :tegek:
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ik zie dat er ook een stukje afgevallen is voor de auto's van 2004 en ouder. Er komt zo snel mogelijk een update mensen.
 

Frup

Forumguru
Het lijkt inderdaad of de rekenmachine wat moeite met de korting had... We wachten af.
En Corné heeft het er maar weer druk mee.
:bloemen:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

jvaneijk

Nieuw lid
Dan zijn er meer prijzen die niet kloppen. 499 -25%=374,25 en geen 399. In de eerste kolom staan prijzen met20% korting en tweede kolom 25%
 

CDK

Forumguru
Dan zijn er meer prijzen die niet kloppen. 499 -25%=374,25 en geen 399. In de eerste kolom staan prijzen met20% korting en tweede kolom 25%

Ik schreef al, waarschijnlijk verkeerde formule in excel, want alles wijkt af helaas.
De 3e kolom die weggevallen is die klopt wel. Maar die kunnen jullie niet zien ;)
 

CDK

Forumguru
Zelf heb ik nu geen pc tot m'n beschikking anders zou ik zelf de formules in de eerste 2 kolommen wel aanpassen.
Ik hoop dat ik vandaag nog een nieuw en correct overzicht kan posten :)
En dan maar hopen dat de kortingspercentages niet 20/25/50 is in plaats van 25/30/50 ;)
 

Sharky

Actief lid
Zelf heb ik nu geen pc tot m'n beschikking anders zou ik zelf de formules in de eerste 2 kolommen wel aanpassen.
Ik hoop dat ik vandaag nog een nieuw en correct overzicht kan posten :)
En dan maar hopen dat de kortingspercentages niet 20/25/50 is in plaats van 25/30/50 ;)


Als TVS als kortingspercentage's 25/30/50% heeft aangegeven, dan lijkt mij dat hier verder geen verwarring over kan ontstaan... en bovendien zijn er dus kandidaat deelnemers die het wel of niet laten uitvoeren vanwege het ontstane verschil...
Ik denk dat TVS hier ook rekening mee kan/mag houden... maar dat is mijn mening. :arghh:

Het mooiste is als beiden partijen tevreden zijn...toch!?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Frup

Forumguru
Overhaast je niet Corné. We mogen al lang blij zijn met je inzet!

We zien die lijst vanzelf wel verschijnen deze week!
Mee eens. Liever even wachten en dat de prijslijst Ok is, dan dat de prijslijst misschien nog een keer moet worden aangepast. Bijv. als het kortingpercentage toch niet klopte.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan