Grille demonteren octavia 3

CDK

Forumguru
als je grille toch gespoten gaat worden maakt het toch niet uit? er zijn hier al leden die het greenline logo hebben verwijderd, in jouw geval beetje bijschuren en lakken en je ziet er niets meer van.
 

BlackIII

Actief lid
Ik ga het toch proberen met plastidip, wel zo makkelijk dat het ook weer te verwijderen is.
Heb op mijn huidige wagen ook plastidip zitten, met af en toe een beetje bijspuiten (na een jaar) blijft het wel prima
;)
 
Mijn dealer geeft aan dat de grille vast zit aan de bumper en dus niet vervangen kan worden?! Ik ben ook wel benieuwd welke dealer dit dan voor 59 euro heeft gedaan.
 
Chromen Grille omlijsting kunnen ze weghalen zonder de bumper er af te halen (enige nadeel je kunt de chromen lijst dan niet heel houden) en de nieuwe Zwarte Grille omlijsting 5E0 853 761 A F9R € 53,- kunnen ze er binnen 15/20 minuten erop hebben zitten. Gisteren door de garage bij mijn auto laten doen :cool:
 

Bijlagen

  • 2015-01-17 16.05.35.jpg
    2015-01-17 16.05.35.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 139
  • 2015-01-17 16.05.42.jpg
    2015-01-17 16.05.42.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 128
Niels-Ede, door welke garage heb jij jouw chromen omlijsting laten vervangen door een zwarte? Mijn dealer geeft aan dat de bumper wel los zou moeten en komt daardoor op materiaal + arbeid + BTW op een bedrag van bijna € 200,-
 
Niels-Ede, door welke garage heb jij jouw chromen omlijsting laten vervangen door een zwarte? Mijn dealer geeft aan dat de bumper wel los zou moeten en komt daardoor op materiaal + arbeid + BTW op een bedrag van bijna € 200,-

@Funmale ik heb het laten doen door de Vallei Auto Groep Skoda Veenendaal laten doen. Mijn garage had het eerst even uitgezocht :lezen: en toen me de beide optie's gegeven. De bumper hoeft er zeker niet af :fool: (alleen als je Chromen Grille omlijsting heel wil houden) de Grille zit met bevestigingspunten vast dus kunnen ze na het verwijderen van de Chromen de Zwarte er gewoon op zetten. :D

Hieronder een link van een garage die ze los verkoopt of met montage voor € 25,- extra, misschien een tip voor je dealer. ;)

http://www.kreijnewebshop.nl/index.php?route=product/product&path=59_186_187&product_id=729
 
Bovenaan Onderaan