Golf of Octavia break/combi

Ik zou dat, omdat het zo belangrijk voor je is, wel vooraf checken bij de dealer. Ik kom de voetgangerherkenning op internet vooral tegen bij de Passat, met DSG (zie http://www.motor-talk.de/forum/front-assist-mit-fussgaengererkennung-t5502811.html?page=4), wellicht ook bij de pas geïntroduceerde SEAT Ateca en de VW Tiguan.

En mocht de dealer je bezweren dat het erop zit, dan zou ik dat in het contract laten opnemen als ontbindende voorwaarde voor het geval hij ongelijk zou hebben. Je kunt het bij vertrek met je nieuwe auto ook op hem uittesten natuurlijk :-)


Ik kan het natuurlijk met mijn nieuwe collega testen. Hij beweerde ook dat die stopt. Hij is net een week geleden begonnen en dus ook nog op proef. Kan gelijk een deal met mijn werkgever afsluiten dat hij geen vertrekgeld moet betalen. :angel:
 

philippe bakker

Forumguru
Eerst mocht hij vanvoor maar zijn haar bleef aan de zetels kleven en door de statische electr ook aan de plastiek rondom. Dan hebben we een deken op de achterzetels gelegd en mocht hij daar. Maar dan kwam de maxi cosy daar en vond mijn vrouw dat de hond wat dichtbij ons rubentje was en moest hij nogmaals achteruit. De koffer vind hij reuze want hij heeft plaats en kan rondom zien
 

B.Stuurder

Forumguru
:ot: Mijn hond wil alleen maar in de kofferruimte. Deze is daar in de O3 ook op aangepast, met de verhoogde vloer en bagage net en sunset i.p.v. verduistering achteraf. Ze is bang voorin.
 

philippe bakker

Forumguru
Dat bagage net is dat een net of zo'n ijzeren tralies ? Want ik heb op myskoda.be gezocht en vond enkel tralies om vast te vijzen en mijn o3 lijkt dan precies een gevangenis
 

vleier

Forumguru
Ik heb daar helemaal geen last van van. Tenzij mijn vriendin of broertje zich gaat gedragen als een hond.
@philippe bakker De hond ziet er schattig uit.

Nu weer even ontopic denk ik.
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat bagage net is dat een net of zo'n ijzeren tralies ? Want ik heb op myskoda.be gezocht en vond enkel tralies om vast te vijzen en mijn o3 lijkt dan precies een gevangenis
Vond ik ook, daarom dat dit dit pakket heb genomen.
Het is een kuststof net dat in een rol op de achterzijde van de leuningen van de achterbank is gemonteerd. Dit is alleen af fabriek te bestellen omdat er in de dakbekleding aanpassingen moeten zitten die het mogelijk maken om het net in te haken.
Het zou in staat moeten zijn om een hond van 32 kg in de kofferruimte te houden bij bijvoorbeeld een aanrijding.
Het kan ook gebruikt worden bij neergeklapte bank, achter de voorstoelen. Zoiets, al is dit niet de Octavia:
image.jpeg
 

philippe bakker

Forumguru
Sinds kort hebben de een korte leiband van 1 meter waar we hem mee vastklinken want we gingen eens ergens wandelen en vonden de juiste startplaats niet. We hebben het dan een iemand met een hond gevraagd. Terwijl we aan het luisteren waren stak zijn hond een beetje zijn kop door het venster omdat die onze hond rook. Onze twix vond dat een oorlogsverklaring en sprong vanuit de koffer los over de zetels. Ik heb dan maar rap het venster gesloten en doorgereden. Sindsdien gaat hij vastgeklinkt dus
 

B.Stuurder

Forumguru
Sowieso een goed idee, bij mij zit ze nu vast met een korte lijn aan een sjoroog, maar wel met een harnas! Vroeger was dat ook handig om te voorkomen dat ze bij het openen van de klep niet meteen andere honden die voorbij liepen zou bespringen, maar nu luistert ze voldoende om te blijven zitten als de klep open gaat.
 
Bovenaan Onderaan