Golf of Octavia break/combi

dirkie996

Forumguru
:ot: Mijn hond wil alleen maar in de kofferruimte. Deze is daar in de O3 ook op aangepast, met de verhoogde vloer en bagage net en sunset i.p.v. verduistering achteraf. Ze is bang voorin.
Zal volgende keer ook eens proberen om onze Labrador in de koffer te stoppen. Op de achterbank vind ze niet heel leuk.
Eerst werd ze iedere keer wagenziek, maar nu, ze is nu 1,5jaar, is dit al verbeterd. Hopelijk brengt de koffer de oplossing.
 

B.Stuurder

Forumguru
Zal volgende keer ook eens proberen om onze Labrador in de koffer te stoppen. Op de achterbank vind ze niet heel leuk.
Eerst werd ze iedere keer wagenziek, maar nu, ze is nu 1,5jaar, is dit al verbeterd. Hopelijk brengt de koffer de oplossing.

Leg daar een deken o.i.d. waar ze normaal op ligt, dan wordt het een soort bench en vertrouwd.

Je hebt wel een station hoop ik?:laugh:
 

vleier

Forumguru
man ik moet echt een hond halen:laugh:.
Gelukkig wil mijn vriendin ook wel een hond alleen wil zij zon keffende zwiffer geval (chitchou)
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik bedoel meer een soort rommeltopic bij stamcafe. Gewoon allerlei gesprekken waarbij het van onderwerp naar onderwerp gaat.
Je bedoelt misschien http://www.skodaforum.nl/forum/i/het-grote-onzin-topic.23087/ ? :pardon:

Punt is natuurlijk dat er vaak wel een aanleiding is om in een bepaald topic zelf even te reageren op een opmerking, wat dan leidt tot een zijspoor. Maar zo'n eerste reactie in een heel ander (onzin- dan wel OffTopic-)topic plaatsen is ook weer wat lastig omdat je dáár dan de context mist. Die moet je dan eerst weer gaan aanbrengen/meekopiëren en dat komt de spontaniteit van de primaire reactie dan weer niet ten goede.
Kortom, het is soms best lastig om de balans te bewaren.

En dit alles is dus óók al weer Off Topic... :sterretjes:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan