JeSko
Forumguru
Mijn vrouw en ik zoeken een klein tweedehands auto'tje bij te kopen om de kleinere afstanden binnen ons dorp af te leggen, bv om de kleintjes naar school te doen bij slecht weer, naar onze nabij gelegen jobs te rijden bij slecht weer, en zodat zij ook weg kan wanneer ik weg ben met de Skoda. De Skoda zal voornamelijk gebruikt worden voor ritten tot buiten de dorpsrand (+5km enkel), verre familiebezoeken die we moeten doen zoals Brugge, Antwerpen, etc etc, zodat deze zoveel mogelijk bespaard blijft van draaien onder ideale bedrijfstemperatuur.
Voorwaarden zijn:
-Benzine.
-Minder dan 150.000.km
-Van of jonger dan 2008.
-Max 4000 euro.
-Betrouwbaar
-Max 1.4 liter, maar het liefst 1.0, 1.1,1.2. - dit om taksen en verbruik zo laag mogelijk te houden.
-Max KW 70 - dit om verzekering zo laag mogelijk te houden.
-Liefst een VAG auto, maar we staan open voor alles omdat het maar als tweede auto is.
- liefst geen doos op wielen a la Dacia Logan, Opel Agilla etc etc. Het mag toch enzigszins mooie lijnen hebben
Shoot zou ik zeggen.
Voorwaarden zijn:
-Benzine.
-Minder dan 150.000.km
-Van of jonger dan 2008.
-Max 4000 euro.
-Betrouwbaar
-Max 1.4 liter, maar het liefst 1.0, 1.1,1.2. - dit om taksen en verbruik zo laag mogelijk te houden.
-Max KW 70 - dit om verzekering zo laag mogelijk te houden.
-Liefst een VAG auto, maar we staan open voor alles omdat het maar als tweede auto is.
- liefst geen doos op wielen a la Dacia Logan, Opel Agilla etc etc. Het mag toch enzigszins mooie lijnen hebben

Shoot zou ik zeggen.