Goedkope 2de kleine auto.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik vond het eerlijk gezegd wel een leuk tussendoortje. En niet zo heel erg off topic ook. Denk dat zo'n ding qua prijs dicht in de buurt komt van die van menige kleine 2e hands auto (inclusief belasting, brandstof, enz). En dan snap ik dat het, afhankelijk van je situatie, een aantrekkelijk alternatief kan zijn. En al was het volkomen off topic, daar vloeit toch geen bloed uit en dat gebeurt hier toch wel vaker?
Kan me ook (met enige moeite) voorstellen dat iemand zijn topic helemaal schoon wil houden door het louter te beperken tot de context waarbinnen hij het heeft geopend (in dit geval, zoektocht tweede auto en uiteindelijk resultaat). Maar dan dient dat wel even te worden aangegeven, zodat men zich daaraan kan houden.
 

EdK

Forumguru
Tsja italiaanse wagen met spaghetti draden met een chinese lowbudget radio die de naam nog niet eens mag hebben..
En dan ook nog maar er van uitgaan dat het in één keer werkt........
Hoe groot bord heb je dan voor je hoofd ........:banghead::banghead:

Zou zeggen have fun, enne mooiste geluid is als je dat chinese ding van 15 hoog naar beneden laat vallen.....
Dat is een echt zuiver geluid dan !!! :deuk::deuk::deuk::deuk:
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Grappig dan dat alles past en werkt, maar ik enkel een probleem heb met de radio antenne van de auto te koppelen aan die van de radio.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan