Goedkope 2de kleine auto.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@heusinkveldb

Bedankt voor de tip! Is dat het enige verschil? Want dat maakt voor mijn vrouw weinig uit zegt ze, maar ik kan er rekening met houden wanneer ik er meerdere vergelijk, als ik dan voor ietsje meer de "XS" vind kan ik beter idd die versie kopen.
 

heusinkveldb

Forumguru
@heusinkveldb

Bedankt voor de tip! Is dat het enige verschil? Want dat maakt voor mijn vrouw weinig uit zegt ze, maar ik kan er rekening met houden wanneer ik er meerdere vergelijk, als ik dan voor ietsje meer de "XS" vind kan ik beter idd die versie kopen.
XS heeft andere stoelbekleding (luxer), centrale deurvergrendeling, electrische ramen, spiegelkappen in carrosseriekleur en strips op de deur (die zwarte kunststof deurbeschermers). Als je een beetje leuke versie wilt is een "black & White" wel een mooie uitvoering. Die heeft af fabriek getinte ramen achter, stoelen met Alcantara, lederen stuurwiel met pookknop (standaard plastic)
 

JeSko

Forumguru
@heusinkveldb

Ja dat zijn tg wel redelijk wat grotegrote versch idd.. zowel optisch als praktisch, dat ga ik dus in de gaten houden, normaal past zo'n "XS" ook nog wel in het budget. :pieker::thumbsup:
 

VAG-man

Forumguru
Screenshot_20191103-201332_Chrome.jpg Er is maar één kleine en van binnen heel ruime auto van de VAG-groep.
Zeer zuinig en goedkoop in wegenbelasting.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Een A2 vind je bijna niet in benzine met weinig km's en binnen het budget jammer genoeg:nono: anders wel een goede optie geweest ja.
 

VAG-man

Forumguru
Ohja wel hoor. Binnen €4000 moet het lukken. Geen 1.6FSI nemen, maar de gewone 1.4 met 75pk. Laatste bouwjaar is 2005, dus voldoet niet helemaal aan je eisen.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Moet ik duidelijk nog eens goed zoeken, misschien is het aanbod in België kleiner dan in NL? Bij ons zie je de A2 ook zelden rijden:pieker:
 

VAG-man

Forumguru
@VAG-man

Moet ik duidelijk nog eens goed zoeken, misschien is het aanbod in België kleiner dan in NL? Bij ons zie je de A2 ook zelden rijden:pieker:

Ja je hebt gelijk in België zie je ze minder rijden en er staan weinig te koop. Ik zocht vorige week nog voor een vriend van mij die in België woont.
Inmiddels heeft hij er wel één kunnen kopen.
In Nederland wordt het langzamerhand een cultauto. Inmiddels rijden er meer rond dan er ooit nieuw verkocht zijn in Nederland.
Erg gewild vanwege de lage onderhoudskosten en aluminium carrosserie.
 

Niels83

Forumguru
wij hebben voor de korte ritjes een citigo. rijdt heel prima en zeker in de stad doet hij niet onder voor de wat grotere auto. hij rijdt wat rauw en lomp door de te lage ophanging.

in mijn zoek tocht toen ook de kia picanto gekeken, was ook wel fijn, maar naar mijn gevoel wat krapper. en de chevrolet Tspark, niet gereden, wel uitgezocht. het bifuel leek mij prettig maar de prestaties stellen teleur volgens de recensies, en het feit dat chevrolet in NL alweer gestopt is wekt weinig vertrouwen.

de faab is ook mooi maar wel een andere klasse.

is de vw fox niets? is een mini polo. ik zie ze van 2010 met net aan 100k op de teller voor ca 3500 in NL geen idee wat die bij jullie doet.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@Niels83

Een Citigo hebben we samen ook bekeken inderdaad, maar daar was ze zelf niet zo wild van, een Fabia vind ze veel mooier maar dat is inderdaad een andere en duurdere klasse. Het zal wellicht een 107 worden voor vrouwlief, ergens jammer dat het geen tweede Skoda is maar Peugeot is ook een fijn merk voor ons gebleken. Toch bedankt:thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
We zijn er uit, het word een 107 PUG, normaliter zal deze aankoop voor begin 2020 zijn, duimen maar.

Topic mag op slot, bedankt mede forumers voor de waanzinnige hulp, dat is ongezien en word enorm gewaardeerd :cheers::thumbsup:cheers.
 

JeSko

Forumguru
Heb je het besluit midden in de nacht genomen?:D

Ja dat heb je met een kleintje van 1 maand, die slaapt niet wanneer je dat zelf wilt haha:deuk:

En het was gisteren al beslist, maar nu weten de mede forumers dat meezoeken niet langer nodig is:thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Als je een keer goed hebt gereden met een Citigo/Mii/Up!, laat je de 107 (en ook de 108) wel staan..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan