Goed nieuws...

corsaar

Senior Member
Sleutelhanger vandaag ontvangen,hij is strak en mooi.
Het lastige garage hoesje weggedaan.

Bedankt EXCITER
 

Koospee

Nieuw lid
Dank, dank, dank, Exciter!

De hanger is binnen! Mooi, strak en zilverkleurig. :489: Zit bij mij nu samen met de sleutel in het garagehoesje (Holdinga Almere).
 

Rolle

Senior Member
Hier nog niets. Maarja ik moest dan ook maar lid worden van een nederlands forum he.

Zal voor morgen zijn.
 

Octavia_II

Actief lid
@Hetzer,

De hanger is gisteren aangekomen! Mooi, simpele, strakke en zilverkleurig hanger, perfect ! :xyxthumbs::xyxthumbs::xyxthumbs:

Ps. ik ben nog aan het zoeken naar een andere avatar, maar ik kan nog niets "optimistischer" vinden wat ik ook mooi vind. (en eigenlijk wil ik mijn avatar helemaal niet wijzigen...:407:)

Groet,

Charlie
 
D

Deleted member 2717

Goed om te lezen dat de site dus over gaat naar een andere Host manier waardoor het mogelijk word meer capiciteit te ontvangen :)

Leuk :)
 

Exciter

Administrator
Site is al verhuisd, en is wel bij de zelfde aanbieder, alleen een ander pakket.

Dit is, wat we nu hebben:

VPS Mini-server

Xeon Quad processoren
1024MB RAM geheugen
10GB hardeschijf
1000GB dataverkeer p/m


Onderstaande opties krijgt u gratis bij de server:

» Directadmin Controlpanel
» 1000GB dataverkeer per maand
» CentOS linux
» 100mbit verbinding
» 1 ipnummer
» Eigen nameservers
» DNS controlpanel
» Domeinregistratie controlpanel
» 10GB Backupruimte
» Managed server
» Statistieken
» Realtime reboot
» Root toegang

€ 19.00
Per maand
 

Exciter

Administrator
Hij is prachtig, mijn dochter van 3 jaar wil nu ook lid worden! Houden zo. Dankje wel :-)
 

Wasmachineman

Forumguru
Charlie, als jij je oude avatar niet meer gebruikt, mijn zoon vind hem heel leuk voor op zijn website? Zelf vond ik hem ook wel leuk!
 

Rolle

Senior Member
Vandaag post gekregen.
Bedankt Exciter

Nu enkel nog de vraag waar we hem gaan aanhangen, zullen waarschijnlijk de reservesleutels worden.
Sorry maar de Ferrari 348 gts die ik ooit van mijn vriendin (ondertussen mijn vrouw) gekregen heb zal dienst blijven doen tot hij versleten is.
 

Octavia_II

Actief lid
@wasmachineman,

avatar gebruik ik nog als profielafbeelding en op mijn homepage staat deze ook nog. (en in de toekomst denk ik dat ik deze weer hier als avatar ga gebruiken...)

Als jouw zoon deze wil gebruiken op z'n website daar heb ik absoluut geen problemen mee. De "rechten" van deze afbeelding liggen niet bij mij (ik heb deze "avatar" een kleine 10 jaar geleden ergens op het internet gevonden...)

Groet,

Charlie
 

Wasmachineman

Forumguru
:ot: Hoi Charlie, ik zal het hem doorgeven als hij weer wakker is!
Mijn jongste van 4 vindt je huidige wel weer gaaf...:super:
 
Bovenaan Onderaan