Goed nieuws...

EdK

Forumguru
ach ja ben al te laat, maar de vorige keer scheen ik wat gewonnen te hebben maar de post heeft nooit me adres blijkbaar kunnen vinden !
Dus wel of geen 100+ woorden, ik ben toch al te laat vandaag !
 

Octavia_II

Actief lid
Exciter gefeliciteerd !

En hierbij de 123 woorden :smirk:
woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden woorden

Groet,

Charlie
 

corsaar

Senior Member
Er zijn nog steeds jongens die terug gaan naar de schoolbanken
Strafwerk maken.Nietwaar Octa II.
 

Fabia II Sport

Actief lid
Ik schrok al :mad: .... forum weg :smiley29: .... Ben in iedergeval weer heeeel blij dat alles weer online is.

Waren de ISP's maar zo betrouwbaar als een Skoda ...... Suc6 :530:
 

Exciter

Administrator
ach ja ben al te laat, maar de vorige keer scheen ik wat gewonnen te hebben maar de post heeft nooit me adres blijkbaar kunnen vinden !
Dus wel of geen 100+ woorden, ik ben toch al te laat vandaag !

En kan je mij, met maar maximaal 23 woorden uitleggen, waarom ik dit, pas weken later, hier moet lezen? Waarom weet ik niets van deze verloren post?
Dat de postbode vaak dingen kwijt is, dat weten we allemaal. Maar onze PM systeem werkt echt vlekkeloos, hoor...
 

EdK

Forumguru
Tsja in max 23 woorden !?
Weet je wel hoe ongelooflijk moeilijk dat voor mij is ?


" Je weet hoe dat gaat, drukte, privé/werksfeer , dan weer vergeten en nu door je bovenstaande melding schiet zoiets weer te binnen."

pfff gelukt
 

EdK

Forumguru
Tsja gister ( zondag 11-7-2010 ) wou ik weer eens wat lezen op het forum en tot mijn verbazing kreeg ik een mooi wit scherm met een lullig tekstje.
Deed me meteen denken aan de periode van voor 6 mei 2008 toen het forum er meerdere dagen ook uit gelegen had welliswaar om andere redenen.
Dus toen ik dit bemerkte vroeg ik me af hoe lang gaat het duren en gaan we nadat het forum weer in de lucht komt het record van 6 mei 2008 met aantal mensen ingelogd op één dag nu eindelijk weer eens verbreken !!?? Maar helaas na net even gekeken te hebben of we het verbroken hadden stond onderstaand nog steeds netjes als record

( Het record staat op 495, dat 6 mei 2008 werd gevestigd om 17:26 )

We zullen het er maar op houden dat dit door de vakantie tijd komt en bijna iedereen weg is !
 

Exciter

Administrator
Oh ja, dat tekstje, wat iedereen zag, begon met de twee letters AB. Dat is dus van: ABUSE . Hi hi hi....
 

Bothje

Heel gewoon lid
Oeffffffff, was bang dat de update was mislukt :winkie:

Forum succes in cijfers:
Discussies: 10.707, Berichten: 168.512, Leden: 5.145, Actieve leden: 1.083
:xyxthumbs:

123 woorden :crazy:, is 123 foto's van Skoda's ook goed :winkie:
 

Mistraller

Senior Member
De sleutelhanger zal in mijn geval trouwens als geocaching Travelbug door het leven gaan na ontvangst! Ik had van mijn vorige O2 een rijdende TravelBug gemaakt, zodat men mij kon loggen. Dat was niet zo'n succes, dus ik ga die grote sticker niet opnieuw op mijn nieuwe O2 plakken... De tag maak ik aan de sleutelhanger, en zo zal ie waarschijnlijk veel vaker gevonden worden. Als doel geef ik hem de skodafabriek mee, of ik maak er een zoektocht van: Zoek de 52SXDV!

1efc7ba7-2c47-4b8e-b659-49762892e87b.jpg


Zie ook: http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=1748685
 

Octavia_II

Actief lid
@Higgy, als het goed is val ik buiten de prijzen omdat ik niet bij de eerste 5 ben die gereageerd hebben (met 123 woorden), maar vond het wel leuk om te doen! :smirk:

@Corsaar, het leek erg op strafwerk, maar dit was veeeeeel leuker! :winkie:

Groet,

Charlie
 

Exciter

Administrator
De sleutelhangers gaan naar:

Mistraller
Vincefra
RogerS
Rolle
Corsaar

Bonus 1: Koospee voor de tranen in mijn ogen
Bonus 2: EDK, want beloofd is beloofd
Bonus 3: OctaviaII als hij mij beloofd, dat er een positiever avatar komt te staan onder zijn naam :-)
 

Gieliovd

Forumguru
Gelukkig zijn we weer in de lucht mensen!

Ik heb het wel gemist de afgelopen dagen, mijn dagelijkse dosis Skoda Forum.

Ook de Wasmachineman wilde graag weten wat er aan de hand was, vanuit Duitsland.

Gelukkig zijn we weer in the air!

Flinke stap voor het forum naar een eigen server. Hosting kosten gaan ook wel flink omhoog me dunkt?

De groei is enorm Exciter!
 

Exciter

Administrator
Tja, duurder, natuurlijk. Je moet toch wat, he... Ik verwacht binnenkort eindelijk ook weer tijd te kunnen maken voor sponsor werving. Komt wel goed.
 

Exciter

Administrator
dat zal je bij mij al een beetje moeten weten... Als het komt, is het er. Tot dan betaal ik het zelf :-)
 

Rolle

Senior Member
Yippie gewonnen.

Exciter, eerst en vooral nogmaals hulde aan de tijd, energie en privécenten die je in dit forum stopt. Veel succes met de sponsorzoektocht.

Kan het je ondertussen misschien helpen als wij (de forumleden) een kleine financiële bijdrage (1 of 2 € ofzo) leveren?
Ik heb zo het gevoel dat het merendeel van de leden daar niet direct neen tegen zal zeggen.
 

wimv

Actief lid
@Rolle: daar heb jij helemaal gelijk in. Open gewoon een rekening voor een vrijwillige bijdrage.

Wim
 

corsaar

Senior Member
Na de migratie zijn een paar menu items factor 5 trager geworden.
De rest is gewoon op dezelfde snelheid gebleven.
Onder andere menu nieuwe berichten is veel trager geworden.
Geen probleem slechts een opmerking.
 
Bovenaan Onderaan