Goed nieuws...

corsaar

Senior Member
Merkwaardig genoeg is het probleem van traagheid
binnen een kwartier van de vorige post opgelost.
Het was dus incidenteel.
 

Exciter

Administrator
Had te maken met wat achtergrond werkzaamheden, denk ik...

Puur theoretisch zal het forum nu nog sneller moeten zijn. Maar dat verschil kan een blote oog niet meer waarnemen. (zoekactie 0.2 ipv 0,4 seconde gaat in mijn visie echt nergens meer over...
 

Gieliovd

Forumguru
Het kan aan mijn browser liggen maar ik heb last van een énorm traag forum, waar Motor-Forum gewoon als vanouds is....

Ter info!
 

Exciter

Administrator
Dat is heel raar. Van elk database error krijg ik een mail. Als het goed mis gaat, heb ik dan zo'n 300 mails in mijn box.
Maar sinds de migratie heb ik 2 errors gezien, gisteren rond middernacht. Als je het weer krijgt, copy/paste dit dan even in een nieuwe feedback topic.
 

Trucker

Actief lid
Dit kreeg ik net in beeld,na diverse pogingen deed hij het weer.
Fatal error: Out of memory (allocated 786432) (tried to allocate 1245184 bytes) in /home/skodaforum/domains/skodaforum.nl/public_html/board/search.php on line 2008
 

Falcon

Donateur
Wat daar ook mee te maken kan hebben is het volgende. Ik heb soms het idee dat de frontend (php zijde) zijn data niet snel genoeg kan ophalen van de database. Dit uitzich dan door traag laden.

Het doet zich niet constant voor, maar heel af en toe.

Ik denk dat de logs van de SQL server meer inzicht geven.
 

Trucker

Actief lid
Dit kreeg ik net in beeld maar na opnieuw proberen was het weg.

Fatal error: Out of memory (allocated 786432) (tried to allocate 1245184 bytes) in /home/skodaforum/domains/skodaforum.nl/public_html/board/showthread.php on line 1863
 

Maarten

Forumguru
Probleem is inderdaad bekend.
Via Backstage is Exciter in kennis gesteld.
Bedankt voor het melden van de fouten.
Ik zal een nieuw topic openen om de foutmeldingen in te dumpen!
 

Tallguy

Forumguru
Eens met Corsaar. Ik gebruik Google Chrome veel (weet niet of het alleen daarbij voorkomt) maar ik merk dat het openen van pages die ik aanklik langzamer gaat dan voorheen, ongewacht wat en waar.
 

EdK

Forumguru
Vreemd allemaal, vanaf dat jullie allen die meldingen geven draai ik zonder problemen en dus zonder enige error. en zonder vertragingen.

Ter info, ik gebruik IE van billy en Opera.
 

Koospee

Nieuw lid
Wauw, bedankt Exciter! :super:

Vandaag terug van vakantie :945: en ik zag het bericht in mijn Inbox staan: Geweldig!

Zolang ik de tranen in mijn ogen krijg door mijn Fabiaatje, maar dan wel positieve tranen :winkie:, hoop ik nog veel positieve berichten hier te kunnen posten. :rockon:
 
Bovenaan Onderaan