Gekraak bij nemen van drempels

kwillems

Donateur
Volkomen gelijk. Maar ik was daar in de kantine neergezet met een kop koffie en wat daar vervolgens druk aan het bellen geslagen.
Pas naderhand kwam het in me op.

Al met al niet zo'n slimme vraag van mij.
 
Bij mijn auto ook 2 weken terug de rubbers eruit gehaald, en opnieuw ingevet. Door de dealer gedaan, onder garantie!
Geeft je gelijk weer het gevoel in een stuk nieuwere auto te rijden :laugh:
 

NooitAf

Nieuw lid
Het is al weer even geleden dat er gereageerd is in deze topic, maar de officiële garage smeert een Lithiumvet op de draagarm rubbers.
 

MacManiac78

Forumguru
Rubbers ga je horen als ze droog of oud worden. Insmeren is leuk, maar het geluid komt door metaal / rubber verbinding IN de bus. Als ze vervangen moeten worden, meteen kiezen voor PU bussen. (Polyurethaan) (eBay duitsland) ebay.de
 

Tees

Donateur
Ik heb sinds de aankoop van m'n F1c (4 jaar terug) al dit probleem. Elk jaar spuit de garage de rubbers even in met vet, en is het weer een redelijke tijd weg. Vervangen is een prijzige business, dus zolang dat niet echt hoeft laat ik t gewoon zo. En bovendien kan ik wel leven met een kraakje bij het over drempels rijden
 

Jessedew

Senior Member
Ik schrok me een hoedje toen ik het voor het eerst hoorde, nu na 2 jaar laat ik het zo maar. Beetje jammer van Skoda, maar er zijn ergere zaken te bedenken.
 
Bovenaan Onderaan