Geen USB?

JeSko

Forumguru
@brepus13

Ik ga inderdaad gewoon voor een android optie gaan, moet alleen de juiste nog kiezen met achteruitrijcamera. Dit is de beste optie die me alles geeft voor een degelijke prijs.

@GJ M

Bedankt voor de tip, dit zou ook een goede optie zijn, echter ga ik gewoon voor een volledig android systeem gaan, voor 300 heb ik er al een met tijdelijk gratis achteruitrijcamera. Denk dus dat dat voor mij de beste optie is, zeker toekomstgericht.
 
  • Leuk
Waarderingen: GJ M

brepus13

Forumguru
Er is een heel uitgebreid topic over de diverse Ali radio’s. Ik heb 115€ voor de mijne betaald. 15€ voor een camera en je hebt voor 130€ een compleet systeem incl
Achteruitrij camera. Dit was nog goedkoper dan alleen de rns updaten :-). Daarnaast dus nu de beschikking over touchscreen, apps, camera en 2 usb aansluitingen.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Zoiets is wel top ja, heb een gelijkaardige gevonden op een Belgische website voor 200 euro incl verzending en achteruitrijcamera, dus het zal zo een type worden:thumbsup:

@brepus13

En dat bevalt u? Dat is wel heel weinig geld voor zo'n systeem, kan ik zoiets kopen en laten inbouwen bij een garage of is dat not done? Ik heb iets gelijkaardigs gevonden voor 200.
 

brepus13

Forumguru
Het systeem bevalt mij prima. De mij opgevallen nadelen zijn dat het wat langer duurt voordat het systeem opgestart is. ( de camera werkt echter dan al wel mocht je achteruit willen na starten ) en de radio ontvangst is minder goed geworden. Ook dit maakt mij verder niet uit aangezien ik nu vooral de hardeschijf of spotify gebruik. Streamen kan ook nog.

Of je met een zelf aangeschaft systeem bij een inbouwer aan kan komen ligt helemaal aan de afspraken die je daar over maakt. Als het je alleen om de unit gaat is dit echt heel makkelijk zelf te doen. Ik heb 2 kabels naar het handschoenen vak getrokken (usb) en heb een nieuwe microfoon getrokken voor de carkit. Kan allemaal onder je dash door zo der veel los te moeten halen. De radio zelf wisselen kost nog geen 5 minuten. Ik heb nog verloop stekkers aangeschaft zodat je de originele radio stekker en gps stekker kunt gebruiken. Je kan ook de bijgeleverde gps unit gebruiken. Zoek even op het forum, er is zeeeer veel over geschreven. Er zijn ook duurdere units te koop. Sommigen hebben dan betere specs, meer geheugen of snellere processoren... voor mij voldoet dit meer dan prima. De camera installeren en kabels hiervoor trekken was wel echt een behoorlijke klus. Mocht Breda in de buurt zijn informeer dan eens bij @Antera hij is zeker niet de duurste en kent de Skoda’s op zijn duimpje ;)
 

Bakkertje

Forumguru
de radio ontvangst is minder goed geworden. Ook dit maakt mij verder niet uit aangezien ik nu vooral de hardeschijf of spotify gebruik. Streamen kan ook nog.

Dat komt waarschijnlijk omdat er geen phantoom voedingsadapter geïnstalleerd is, google daar maar even op dan vind je een hele hoop informatie.
 
Bovenaan Onderaan