Geen USB?

JeSko

Forumguru
@Japanese Power De Amundsen+ (ook die zonder + trouwens) hebben standaard geen Bluetooth ;).
Dus de suggestie voor SD-card is een heel goede...........en op een 32 Gb card kan heul veul muziek!(Ervaringsdeskundige!)
Misschien lust de Amundsen+ ook nog wel groter??

Als ik instap komt er nochtans op het centrale scherm, telefoon niet gevonden via Bluetooth, ik heb mijn foon echter nog niet gekoppeld.
 

Japanese Power

Donateur
Vanaf een stick normaliter, maar bt is misschien ook een optie:pieker:
Dan zou ik lekker overstappen op muziek via BT vanaf je telefoon. Desnoods, omdat dit wat stroom kost van de accu van je telefoon, even een 12 volts-laadkabeltje ertussen hangen en je telefoon blijft lekker vol op lange ritten.
 

VAG-man

Forumguru
Ik heb zelf ook afgebeelde radio met achteraf ingebouwde BT. Streamen lukt mij niet en dus heb ik de muziek op de SD waar ook de kaart van de navi op staat.
 

Johnnyvr6

Forumguru
Ik heb ook geen usb alleen een 3.5mm jack.

ben wel nog van plan om een originele bt set in te bouwen als ik weer eens wat tijd heb.
 

JeSko

Forumguru
Ik heb zelf ook afgebeelde radio met achteraf ingebouwde BT. Streamen lukt mij niet en dus heb ik de muziek op de SD waar ook de kaart van de navi op staat.


Zou het, zoals Rallye zegt, misschien een verouderde module kunnen zijn?
 

brepus13

Forumguru
Daarom zijn er ook meerderen die een Android radio hebben ingebouwd. Het is goedkoper dan 1 keer je navi updaten en biedt veel meer mogelijkheden. Er is genoeg leesvoer over in ieder geval. Ik ben er nog altijd zeer tevreden over.
 

JeSko

Forumguru
beetje handig bent,kan je zelf ene plaatsen,wish,alliexpress…. hebben betaalbare inbouw of uitbouw. keuze zat.

En is dat betrouwbaar? Ali is toch vaak bedenkelijke kwaliteit? Ik kan zelf wel wat, niet alles maar toch iets:D
 

oco1979

Forumguru
En is dat betrouwbaar? Ali is toch vaak bedenkelijke kwaliteit? Ik kan zelf wel wat, niet alles maar toch iets:D

bestel regelmatig iets van wish,paypalservice, deze hebben 30 dagen niet goed geld terug garantie.
En heb al regelmatig geld terug gestort gekregen,waarvan iets niet 100 procent was of niet gekregen.
Mijn ervaring is hierbij dat waar je moet aftekenen voor ontvangst het meestal van goede kwaliteit is.
Zit ook veel brol tussen,maar daar betaal je dan ook wel niet veel voor
Niet boven de 22 euro bestellen(douane kosten komen dan erbij) of je kan gokje wagen.

succes
 

brepus13

Forumguru
Laatst bewerkt door een moderator:

VAG-man

Forumguru
Bij @VAG-man zou het wel eens het eerste kunnen zijn - die modules zijn te vervangen. Zie bijvoorbeeld https://www.marktplaats.nl/a/auto-o...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Zou het, zoals Rallye zegt, misschien een verouderde module kunnen zijn?

Module is achteraf ingebouwd door de Skoda-dealer i.o.v. de vorige eigenaar.
Behalve dat streamen niet lukt kan ik mijn telefoonboek ook niet lezen.
Het bellen via telefoon of los nummer intoetsen via radio gaat goed.
VCDS geeft ook communicatiefout op betreffende module telefoon, maar is mij nog niet gelukt deze melding op te lossen.
 
Bovenaan Onderaan