Geen USB?

JeSko

Forumguru
Kan het zijn dat mijn SuperB geen USB aansluiting heeft? Ik vind deze nergens terug... Wat nogal bizar is voor een auto van 2014 in dat segment. Het zou volgens de foto in de bijlage in het opbergvakje onder de airco regelaars moeten zitten, maar daar zit hij niet?

Grts Jefrey.
 

Bijlagen

  • infotainment-tile-05.jpg
    infotainment-tile-05.jpg
    156,4 KB · Weergaven: 91

JeSko

Forumguru
Misschien ergens in je armleuning of dashboard kast?

Zal zodra eens kijken, namidag ga ik hem helemaal reinigen zodat de geur en vuil van de vorige eigenaar eruit is. Het is toch een Elegance met zo goed als alle opties, ik bedoel, wel Pano maar geen usb... Dat zou bizar zijn, ik post hier straks mijn bevindingen.
 

JeSko

Forumguru
@Bakkertje

Whoeps foutje:fool:

Ik ga hem namidag van binnen en buiten poetsen als een malle, dus dan ga ik eens goed kijken, de verkoper wist me te zeggen dat de Elegance lijn zo goed als alles had, dan kan een usb'tje er toch wel bij hoop ik:pieker:
 

Rallye

Forumguru
Misschien goed als je even bekijkt welke navigatie je hebt. Dan weten sommige forumgebruikers weer meer.
 

eriktv

Forumguru
Ik heb een MDI-aansluiting onder de armsteun. Daar kun je een kabeltje voor kopen van MDI naar USB (en andere aansluitingen).
 

mwhite

Forumguru
usb voor muziek neem ik aan?
wat voor navi heb je?
ik had in mijn S2 een Columbus en deed daar een sd kaart in.
 

JeSko

Forumguru
Misschien goed als je even bekijkt welke navigatie je hebt. Dan weten sommige forumgebruikers weer meer.

Type weet ik niet, mijn instructie boekje van de Navi ligt thuis, ik heb wel een foto van de navi genomen en in bijlage gezet. Weet niet of jullie het aan de hand van die foto kunnen zien.
 

Bijlagen

  • PhotoPictureResizer_191008_144631639_crop_2840x2878.jpg
    PhotoPictureResizer_191008_144631639_crop_2840x2878.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 93

JeSko

Forumguru
@ allen

Geen USB in mijn auto dus, heb alles afgezocht, niet in het handschoenkastje, niet in de middenconsole, niet in één van de opbergvakjes. Niks. Wel jammer.
 

JeSko

Forumguru
Dat lijkt een Amundsen + (bij VW een RNS 315).

En is dat goed?:pieker:

Op één foto zit wel een wit plaatje, ter grootte van ongeveer een usb poortje, dat is de foto van de bergruimte onder de armsteun, zou daar geen usb aansluiting moeten gezeten hebben?
 

JeSko

Forumguru
usb voor muziek neem ik aan?
wat voor navi heb je?
ik had in mijn S2 een Columbus en deed daar een sd kaart in.


Ja klopt voor muziek te spelen, voor iets anders gebruik ik geen usb maar ik kan het wel niet missen. Volgens Rallye is het een Amundsen +.
 
Bovenaan Onderaan